Even voorstellen...:

Skoda loverz...

Na enige maanden anoniempie gespeeld te hebben op dit forum en nu dan nu wel uiteindelijk wel uit de kast durf te komen stel ik mij dan ook ff voor....

Een samenwonende vader met 2 kids van bijna 1 en 3 jaar en zelf 39 jaartjes jong is en werkzaam in de ICT. Uiteindelijk die dan een autootje mocht gaan uitzoeken na 1,5 jaar shortlease een Renault Megane Estate 1.5 te hebben gereden.
Komende van Lancia Thema, Ford Focus St,VW Golf GTi en Seat Leon TDi in het verleden was dit dan ook mijn eerste (en ook laatste) Franse auto.
Wat is dat toch met die Fransen die standaardisering niet in hun pakket hebben zitten maar lekker tegendraads zijn.
Dat ik na 1,5 jaar nog steeds de jogwheel vd navigatie/menu niet in mijn eigen systeem blijkt te hebben zitten, we hebben het dan over het dan over het naar onder draaien is dan naar boven in het menu en naar boven is naar onder, wtf,aaaargh!!!
Waarom zit alles verkeerd om, zelfs de ruitenwissers!

Nooit geen Franse auto meer voor mij dus...de keuze van Octavia was snel gelegd aangezien die aan alle voorwaarden voldoet die ik wil hebben:
Ruimte, krachtige motor, max 20% bijtelling, luxe, automaat.
De enige 2 auto's waar ik dan ook ook een proefrit hebt gemaakt is de nieuwe Mazda 6 waarvan ik moet zeggen dat deze toch qua looks iets aantrekkelijker is dan de Octavia.
De doorslag voor de Octavia is dan ook dat ik totaal nix mis met hetgene wat de Mazda 6 ook biedt, de Octavia is veel completer en biedt veel meer dan de Mazda 6.

Mijn keuze is dan ook gevallen op een Octavia Elegance Business Line 1.4 TSi DSG welke dan ook besteld is eind januari en 13 mei dan ook echt daadwerkelijk op de stoep zal staan.

De volgende opties zitten dan ook in mijn pakket:

- Race Blue Metallic
- 1.4 TSi DSG 7
- 18 Inch Turini mat-zwarte velgen (zowel winter als zomer)
- Panoramic schuif- kanteldak
- DAB+ Radio
- Adaptive Cruise Control
- Dynamic pakket
- Ruitenwisser achter
- Driving Mode Assisent
- Geen merk/type aanduiding

Cant wait!
 

CDK

Forumguru
@wittecom Welkom hier en dank voor je intro.
Succes met het wachten op je mooie Octavia, mooie configuratie trouwens!!
Op de meeting van 24 mei is nog plaats vrij voor je om jouw bolide te komen showen :D
Ga je nog verlagen? @Antera kan je daarbij goed en goedkoop naar wens bedienen.
Mocht je nog willen chippen dan kan @Joske je meer vertellen over een groepsactie. ;)

Greetz Corné
 

Joske

Forumguru
welkom hier op het forum en inderdaad er loopt een groepsactie zoals Corné al aangaf ;)
 
Thnx luitjes!

Verlagen had ik er wellicht nog bij willen hebben maar twijfelde nog aangezien de 18 inch velgen toch een hoop goed maken denk ik.
Kan inderdaad altijd ook achteraf later gaan verlagen. Qua kosten is het iig goedkoper achteraf dan affabriek, geloof dat het rond de 250,- euro zit als ik het goed hebt, klopt dat?

Chippen is erg aanlonkelijk maar wordt me ff te gortig qua prijs en durf geen risico te nemen met evt problemen met de motor.
Hellaas kan ik 24 mei niet :(
Wellicht volgend jaar?

Gr,

Louis
 

Antera

Donateur
Van harte welkom en veel wachtgeduld :-)

Verlagen incl veren doe ik voor de prijs van € 299 voor je indien gewenst en is idd veel goedkoper dan bij de dealer
 
299 is idd een nette prijs Antera. Hoe gaan lease maatschappijen hiermee om als je een verlaagde auto weer inlevert? Moet hij dan weer de orginele veren hebben of..?
 

Desperado

Forumguru
@wittecom wat niet weet wat niet deert. Niet melden en er is geen haan die ernaar kraait.
En anders kun je er ook nog voor kiezen om bij inlevering de originele veren weer terug te plaatsen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan