Even Voorstellen

Mali

Forumguru
20 januari 2014 al weer een nieuwe lease skoda octavia besteld, 1.6 TDI Ambition business line DSG Combi met als enige optie hulpveren.
Word alweer de 4e octavia.
Ben begonnen met een octavia van een ex-collega 1.9 TDI in januari 2008, na een 1/2 jaar een 1.6 TDI Ambition business line combi welke in mei 2011 met 190.000 km werd ingeruild voor een
1.2 TSI Ambition business line combi met DSG en nu met 110.000 km weer ingeruild voor een 1.6 TDI Ambition business line DSG Combi.
Verwachte levertijd eind maart begin april.

Mali

Forumguru
In Tiel, proberen wat extra's los te praten maar lease bedrijven strepen de kosten voor het afleveren al door en was er niets meer mogelijk. maar er zit genoeg in het pakket. en misschien met wat vinkjes via vagcom nog wat extra's mogelijk.

Mali

Forumguru
Ben niet aan het aftellen ben al een tevreden skoda rijder, maar nieuw is meestal beter.
maar door diverse forumleden welkom geheten worden is altijd leuk;)

Import Yeti

Forumguru
Welkom, en voor later alvast veel plezier gewenst met je nieuwe Octavia.
En voor wat betreft de 1.6TDI, :thumbsup:

Laatst bewerkt:

Thorgal

Forumguru
Al heel wat jaren ervaring met skoda dus, leuk dat je je nu ook op het forum meldt.
Welkom dus :D

Mali

Forumguru
Ik stam nog uit de tijd dat er bij ons in de straat zo'n raar oranje autotje stond met de motorkap (achterklep) altijd op een kier met de naam skoda, heb altijd medelijden met deze man gehad. Nu 35 jaar later rij ik bijna iedere dag met plezier in hetzelfde merk ;)

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Mali, welkom op het forum. Die Skoda van die buurman, was dat zoiets als hieronder:
skoda.jpg

Overigens een fraaie avatar met een oude Skoda, maar is dat nu een oer-octavia of een oer-felicia (ik kan ze bij deze bouwjaren nooit uit elkaar houden)?

Mali

Forumguru
Iets donkerder oranje maar wel dit type met hele grote spatlappen de naam zou ik niet weten. Mijn avatar is een octavia van 1963 ( mijn geboortejaar)

Cordoba

Forumguru
Dit type heeft een nummer, dat kan de 105 zijn geweest, maar bijvoorbeeld ook de 110 of de 120, die lijken voor een niet ingewijde allemaal nogal op elkaar. Het zijn eigenlijk facelifts, met ook motoren met verschillende vermogens, en een echte kenner kan op basis van details vaak al zien welk type het is (ik ben niet zo'n kenner van deze generatie, maar vindt ze wel leuk om te zien).

Mali

Forumguru
Stond inderdaad 105 op dat ding, dacht toen altijd dat je er niet harder mee mocht :) , en mijjn avatar is van 1968 en niet 1963 (sorry) verkeerde foto gepakt

Bovenaan Onderaan