flameboyke
Actief lid
Hey iedereen,
Laat ik me even voorstellen, ik ben Tom een pas ingeweken belg woonachtig in Sas Van Gent (zeeland). Ik heb zonet mijn eerste (tweedehands) nederlandse wagen gekocht, een skoda octavia 1.6 FSI Elegance na wat problemen met mn belgische verzekering. Jammer dat het daardoor allemaal wat sneller moest gaan, want nu ik me wat meer verdiept heb in skoda had ik misschien wat langer rondgekeken en waarschijnlijk een RS gekocht. Maarja, ik heb nu deze dus wil ik daar iets mooi van maken, ben volop op zoek naar setje 17" pegasus velgjes want die maken hem af vind ik! Ben ook aan het overwegen om mijn achterbumper te wisselen met de facelift achterbumper en hem te chippen voor net dat beetje extra
.
groetjes Tom
Laat ik me even voorstellen, ik ben Tom een pas ingeweken belg woonachtig in Sas Van Gent (zeeland). Ik heb zonet mijn eerste (tweedehands) nederlandse wagen gekocht, een skoda octavia 1.6 FSI Elegance na wat problemen met mn belgische verzekering. Jammer dat het daardoor allemaal wat sneller moest gaan, want nu ik me wat meer verdiept heb in skoda had ik misschien wat langer rondgekeken en waarschijnlijk een RS gekocht. Maarja, ik heb nu deze dus wil ik daar iets mooi van maken, ben volop op zoek naar setje 17" pegasus velgjes want die maken hem af vind ik! Ben ook aan het overwegen om mijn achterbumper te wisselen met de facelift achterbumper en hem te chippen voor net dat beetje extra
.groetjes Tom

je gaat er vast wat moois van maken als ik dit zo lees. Je hebt ook interesse in chippen, er loopt momenteel een kortingsactie in onderstaand topic...

Goe bezig, ziet er knap uit
Maarja, het heeft me wel aangezet om hier nog wat meer rond te neuzen in het detailing topic en ben momenteel in blijde verwachting van een pakketje van carclean.nl met enkele spulletjes om mijn eerste echte stapjes te nemen in het detailinggebeuren. Dus hopelijk hier later meer over.
man, wat een aanbod, en toen ik mijn eerste boodschappenlijstje invulde met wat je eigenlijk allemaal nodig hebt volgens verschillende fora was ik bijna failliet gegaan