Even voorstellen

Desperado

Forumguru
Mijn smaak.....jou auto met andere velgen bijvoorbeeld.
Maar ik moet meer praktisch denken en met een heel klein budget, dus neem ik genoegen met wat eenvoudigers. Link staat in mijn handtekening. Een doodgewone O1 combi met 15" :maakmegek:
 

Der Einser

Forumguru
Wat vind jij mooie velgen dan?
Wat zou jij nemen als je mijn auto had.
Misschien breng je mij op een geweldig idee.
 

Desperado

Forumguru
In elk geval iets in zilver of misschien wel wit, al is dat denk ik letterlijk weer te zwart wit. Ik persoonlijk zou gaan voor iets wat niet te opvallend is, althans niet qua kleurstelling. De soort.....wat je in je avatar hebt staan vind ik erg mooi passen. Die je nu hebt vind ik te dicht, te veel spaken. In combinatie met die platte banden heeft het wel wat van fietswielen. Misschien ziet het er live wel veel beter uit, foto's vertekenen altijd wel wat natuurlijk.
Voor mijn auto zou ik een 17" wel mooi vinden. 8 spaaks denk ik, niet te smalle spaken, ik vind die remtrommels achter nu al geen gezicht. :thumbsdown:
Ik denk niet dat ik je op geweldige ideeën ga brengen, ik ben er niet zo mee bezig en ook niet thuis in de tuningwereld.
 

Der Einser

Forumguru
Doe is gek, gullideckels?

Ik heb ik nog wel liggen, helemaal fris gepolijst.
Maar die liggen te wachten op hun nieuwe eigenaar, bovendien vind ik 8 x 18" iets te smal en te klein voor mijn Superb.

Of was de vraag alleen voor Desperado? :)
Nee zeker niet, tips zijn altijd welkom.
Hoewel ik meestal toch mijn eigen zin doe.
Maar een verrassende invalshoek sta ik altijd open voor.

Ik heb voor de meetings nu een hele exclusieve set liggen.
20" nieuw opgemaakte originele BBS LM
 

Ridley

Forumguru
Zag op FB mooie golf R met 20 inch Ferrarivelgen incl Ferraribrakes en airride voorbij komen. Was ook errug mooi!

Edit: deze dus:
vu6y6yva.jpg
 

Desperado

Forumguru
Met niet te opvallend bedoel ik meer niet knalgeel ofzo ;) die Ferrari wielen hebben ook wel wat. Moeten wel bij de auto passen. Niks voor mijn auto dus :D
 

Desperado

Forumguru
En dat hele tuningwereldje is mijn ding niet, daar hoef ik ook niet bij passen. Gewoon verlagen met een standaard set en een paar mooie wielen en banden waar nog lucht in wil, (ik wil ook een beetje comfortabel rijden) en dan een leuk spoilertje en uitlaatje eventueel is mij gek genoeg.
 
Bovenaan Onderaan