Even voorstellen

marreky

Nieuw lid
Hallo allemaal.
Ik ben Mark en ben 27 jaar. Woonachtig in het westland. Na wat rondneuzen overal heb ik besloten om een octavia te gaan bestellen. Het wordt de bus. Elegance met de welbekende 1.6tdi motor. Kleur anthracite Grey metalic. Verder ook nog een mdi erbij besteld en het elektrische schuif kanteldak.
Na de levering mijn versterker + subwoofer inbouwen. Versterker is er een met high input dus dat moet goed gaan.
De auto zal waarschijnlijk maandag/dinsdag besteld worden bij de dealer. Heb gisteren de goedkeuring gekregen van de maatschappij. Dus dan kan het wachten beginnen. Heb met de dealer afgesproken dat ik de laatste software krijg van het navigatiesysteem en de navilock. Alleen kon hij er niet voor zorgen dat ik ook dvd kan kijken tijdens het rijden. Maar hier op het forum zullen er vast wel wegen zijn die daarnaar toe lijden.
Momenteel rij ik nu in een 207. Zal erin ieder geval een heel stuk op vooruit gaan :1884:

Polvo

Actief lid
Mark, je klinkt eerder als iemand van 17 ipv 27.
DVD kijken tijdens het rijden lijkt mij niet wijs, dat zou inderdaad wel eens ergens naar toe kunnen lijden ipv leiden.

Bovenaan Onderaan