Even voorstellen: Witte O3 2017!

Dag allemaal, ik ben sinds vorige maand na een lange zoektocht trotse bezitter van een witte Octavia combi 1.0 TSI. In mijn zoektocht naar een fijne gezinsbak vroeg ik hier al eerder advies wat ik wijselijk heb opgevolgd. Daarna vond ik deze. Halfleer, sportstuur, handbak en een bult ruimte.
Langer dan verwacht (probleemloos) in een Focus 2009 gereden die ik voor weinig van een bekende veiling had, maar m'n gezin verdiende inmiddels wat veiligers...en ik wat leukers.

Ik keek lang ook naar de V60, Mazda 6, Focus, etc. maar ben heel verstandig voor de Octavia gegaan. Had goeie herinneringen uit de tijd dat ik hem lease reed.
De eerste 3k km zitten er al op: het werd gelijk de pakezel voor de kampeervakantie. Wat een verschil op de Autobahn!

Ik kom hier voor de tips&tricks om m'n auto beter te leren kennen op gebied v gebruik en onderhoud. Op termijn wellicht wat tweaken, maar first things first.
 
Is er hier iemand in het centrum van het land die bereid is om wat softwarematige aanpassingen te doen aan mijn O3?
Wensen zijn oa:
* Hill-hold activeren
* Dagrijverlichting instelbaar maken (of achter aanzetten)
* Comfortknipperen van 3 naar 4
* Claxon bij vergrendeling
* Blowerstand weergeven bij airco op automatisch.
 

Herperduin

Forumguru
Ik heb begrepen dat @Antera dat voor jou zou kunnen doen. Ik weet niet hoe ruim jij het begrip centrum van het land neemt maar ergens vinden ze wel eens dat Breda het centrum is en laat hij nu net in Breda zitten ;)
 
:Dbedankt voor deze tip @Herperduin. Hoewel Breda een prachtig centrum heeft, ligt mijn begrip van het hártje Nederland een dik uur noordelijker.

Provincie Utrecht en omstreken iemand?
 

Berrychello

Forumguru
Ik ben ervoor, en het inbouwen van een achteruitrijcamera bij mijn Golf, vanuit regio Utrecht naar Breda gereden :)
Aanrader wat mij betreft.
 

EdK

Forumguru
Ja maar het is natuurlijk wel een heelllllllll eind rijden.....
Man koste mij ook heen en terug meer dan een halve dag voor dat uurtje bij @Antera En dan moest ik er ook nog zo ongelooflijk vroeg zijn voor een weekend dag.... :koffie:
De zondag nodig gehad om bij te komen van die lange rit ....:wavecry:
 
Bovenaan Onderaan