Even voorstellen, toekomstige Superb combi rijder

Hoi Skoda rijders,
Hierbij stel ik me even voor. Ik ben Niels en nadat mijn V50 aan het einde van de lease periode gekomen is hen ik nu Eem Superb Combi 1.6TDI Ambition Businesline Greenline besteld.
platin Grey, Bluetooth,sierstrips, elec achterklep, sunset, trekhaak
waarschijnlijk zoals meerderen mocht ik me eerst over het 'een Skoda?' gevoel heenzetten maar de auto is mooi, goed , ruim en zeer compleet vergeleken met soortgenoten uit dezelfde klasse.

Nu de keuze gemaakt is wil ik hem het liefstnog zo snel mogelijk hebben.....maar hij moet nog gemaakt worden.

Ik heb al 2 Posts gedaan op dit gezellige forum en leukenantwoorden gekregen. Ik kom hier nu elke dag om meer kennis over ze Sup te krijgen en vind lekker veel, dank daarvoor.
mijn dagelijkse bezoek zal nog wel een tijdje blijven. Naast het bezoek aan motor-forum, mijn Aprilia is mijn andere hobby
 

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en je kan je alvast goed inlezenop dit forum.
 

mmarechal

Actief lid
Welkom op de leuke en gezellige forum. Mocht je jezelf nog niet volledig over dat 'een skoda' gevoel heen gezet hebben, dan zal dit zeker snel gebeuren wanneer je er eenmaal in rijdt. Ook mensen om je heen welke nu vraagtekens zetten bij deze keuze wat je veelal ziet (op de één of andere manier heeft Skoda nog steeds een beetje een stoffig imago bij de onwetende :D, zal het lachen snel vergaan wanneer ze eens met je mee rijden en zich verbasen over de gigantische ruimte in deze auto.... en natuurlijk helemaal wat je aan bijtelling betaald voor een dergelijke grote auto.
In elk geval veel plezier met de voorpret.
 
Bovenaan Onderaan