Even voorstellen. Terug naar mijn oude liefde.

oetje

Actief lid
Hallo,

Graag wil ik me even voorstellen. Ik ben Frans en heb vandaag het contract voor een Citigo 60 pk Greentech Edition (Deep Black Pearl Metallic) getekend. Hoop hem snel te ontvangen.

Bijna alle auto's die ik heb (en gehad heb) zijn een beetje 'apart'. Citroën, Smart en nu weer Skoda.

Eerste kennismaking met een Skoda was de auto van mijn ouders begin jaren 70. Daarna heeft mijn pa nog 3 andere Skoda's midden/eind 80'er jaren gehad. Toen ik voor zijn 120 RS wat onderdelen moest kopen werd ik op slag verliefd op een spiksplinternieuwe witte Favorit. Ik heb die jaren met plezier gereden tot nu was het eigenlijk de auto met het de beste prijs/waarde verhouding ;) Bleek dat dit een van de allereerste in Nederland was (#17 of zo) en nog als introductie op de RAI had gestaan. Na jaren van goede dienst werd hij opgevolgd door een nieuwe Favorit (met inmiddels steeds meer Westerse techniek). Toen waren andere merken aan bod (Pontiac, Citroën en Smart) En nu nadat mijn Smart het begeven heeft ben ik weer terug met de Citigo!

Groetjes,
Frans

Cordoba

Forumguru
Welkom Frans. Zo'n Citigo is toch heel gewoontjes in vergelijking met een Favorit of een 120 RS

Bovenaan Onderaan