Even voorstellen; Skoda Superb 1.6 TDI in Magnetic Brown metallic

Daan078

Actief lid
Goedenavond,

ik ben Daniël, woonachtig in Dordrecht en sinds een kleine week eigenaar van een Superb hatchback 1.6 TDI in de bijzondere kleur Magnetic Brown metallic. Het is een Ambition business line uit 2015, tevens voorzien van DSG, 18” velgen en de elektrische achterklep. Het afgelopen jaar heb ik zakelijk in een Superb Combi 2.0 TDI gereden, dus dat was een prima proefrit…

Prive reed ik een Seat Leon ST 1.6 TDI uit begin 2015. Dit was een euro 5 diesel, en dat word over ruim 2 jaar een probleem in sommige steden. Dus vandaar de zoektocht naar een euro6 diesel. In eerste instantie keek ik naar een Octavia Combi of Golf Variant, maar dat zijn ook best zware auto’s. Tja en dan word het ineens best aantrekkelijk om ook in het D-segment te kijken. Lang verhaal kort, er staat nu een schitterende auto voor mijn deur.

De geplande upgrades: actieve sub onder de stoel (JBL Nano), dashcam voor en achter (Pioneer), dempen van de deuren en andere speakers. De eerste uitgevoerde upgrade: Kuda steun tbv stevige montage voor de telefoon.
 

Bijlagen

  • A0849B5A-1B9D-4B8A-BBEA-8D721C7A545F.jpeg
    A0849B5A-1B9D-4B8A-BBEA-8D721C7A545F.jpeg
    432,3 KB · Weergaven: 29
Bovenaan Onderaan