Even voorstellen, Roel

Hoi allemaal,

Mede in afwachting van mijn (toen nog uit Luxemburg te importeren) Octavia Combi RS heb ik mijzelf al een tijdje geleden aangemeld op het forum. Inmiddels rijd ik iets meer dan een maand of twee in mijn Octavia en hij bevalt echt helemaal top. In mijn vorige auto, een Opel Corsa D had ik zonneschermpjes en die bevielen zo goed dat ik al voor aankoop Sonniboy's heb gekocht. Een setje 19 inch Xtreme wielen had ik ook al voordat de import rond was voor een mooie prijs op te kop getikt op de Duitse eBay (en goedkoop opgehaald met de Corsa). En een nieuwe kofferbakmat en vloermatten liggen nog te wachten. Afgelopen week ben ik er een weekje mee naar Zweden geweest waarbij ik er meteen dik 2600 kilometer mee heb mogen rijden en dat was een genot.
De buitenkant ga ik in mijn vakantie in oktober zelf helemaal onder handen nemen, maar de binnenzijde wil ik even goed laten cleanen. Dus als iemand nog tips heeft voor een goed bedrijf in het oosten van Nederland (omgeving Arnhem) dan houd ik me aanbevolen.
Een paar kleine dingen staan in ieder geval nog op het programma, zoals kapjes voor over de wielbouten en een mooie winterset. Want de winterset waarop de auto geleverd werd, vind ik niet heel erg passen.

Een goede introductie kan niet zonder foto's, dus bij deze:

IMG_1617.jpg IMG_1620.jpg

Verder hoop ik veel te leren en in de toekomst ook informatie te kunnen delen op dit forum.

Groeten,
Roel

HarrieSkoda

Forumguru
Welkom! Ook het avontuur uit Luxemburg aangegaan ;)!

Heb je wat foto’s van de binnenzijde? Wat wil je precies gereinigd hebben?

En wat voor winterset zat er bij de Octavia? Kijk even in de bazaar, misschien dat je daar iets interessants ziet :D...

Dank jullie wel voor het welkom.

@HarrieSkoda ik zag het inderdaad in het topic over jouw auto dat die van jou ook uit Luxemburg komt. Daar stond toevallig precies hoe ik hem wilde hebben. Foto's van de binnenzijde heb ik niet, maar kan ik wel maken nog. Ik wil het interieur (en filter) even helemaal schoon hebben, want ik heb het idee dat er af en toe in gerookt is.

Er zat een 17 inch winterset bij. Liefst wil ik de Gemini's in het zwart als winterset. Maar jouw setje neem ik in overweging ;)

Bovenaan Onderaan