Even voorstellen, Remco een nieuwe Kodiaq rijder

Hallo allemaal,

Graag wil ik mij even voorstellen, ik ben Remco, woonachtig in Assendelft en sinds een week in het bezit van een 2.0 TDI 150PK Kodiaq Business Edition Plus van 12 maanden oud.

Na geruime tijd in diverse Volkswagens nu overgestapt op Skoda en moet zeggen dat het niet tegen valt, al heb ik echter wel de pech dat de wagen nu al vier dagen bij de garage staat daar ik tijdens het rijden de melding kreeg dat de accu niet op laadde. Accu vervangen en na een lange rit opnieuw dezelfde melding. Mogelijk had dit te maken met het feit dat ze de foutcode niet hadden verwijderd voordat de nieuwe accu werd ingeleerd. Morgen kan ik hem weer ophalen, dus hoop dat door het vele stilstaan van de wagen dit inderdaad de accu niet veel goed had gedaan (8500 km na 12 maanden is ook niet veel :-))

Desalniettemin ben ik blij met mijn nieuwe wagen, en kijk ik erg uit naar fijne kilometers.

Ik was al even aan het meelezen, maar nu ook als lid zal ik met veel plezier berichten van anderen lezen en hopen te kunnen beantwoorden waar ik kan, maar zal ongetwijfeld ook nog zelf wel vragen stellen.
 
Bovenaan Onderaan