Even voorstellen: Jeroen

Hallo Allemaal,

ik heb deze week mijn eerste auto mogen ophalen. Het is een 2010 Yeti geworden. Altijd al een kek model gevonden en zeker in de zwarte, witte of groene kleur. Het is een zwarte geworden.

Er staat nog geen 100.000 km op de teller dus ik ga er zeker vanuit nog lang van deze mooie wagen te kunnen genieten. En in die tijd op dit forum veel te leren, vragen en mogelijk andere te ontmoeten voor sterke verhalen die zijn/haar Yeti (of anders) heeft doorgemaakt.

Ik woon in de mooie Ooijpolder in de buurt van Nijmegen en onze Oosterburen. Ik zal dus mogelijk ook met een schuin oog naar de duitse kleinanzeige kijken voor mogelijke toevoegingen aan mijn wagen.

Binnnenkort volgen nog foto's. Voor andere Yeti eigenaren in de polder en omgeving, mochten jullie nog tips of trics weten en/of willen jullie kennis met mij delen dan verwelkom ik dat graag.

Jeroen
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle welkomsberichten.

Hierbij een update van mijn auto. Inmiddels heb ik er alweer 4000 km mee gereden en dat is voornamelijk woon/werk en mtb/tenniscomp trips in de weekenden. Rijd nogsteeds als een droom al zijn er wel een aantal zaken die ik heb toegevoegd of nog wil aanpassen in de toekomst. Daar zal ik zeker ook hulp bij nodig hebben dus vraag bij deze al of er rijders in de buurt zijn die mogelijk kunnen/willen helpen met codering.


Ik heb sinds koop de swing radio vervangen door een VAG RCD 330 met android auto en apple carplay. Daarmee oem look behouden en prettig werkende apps in de auto. Zie foto 1.
Daarnaast heb ik via de oosterburen een multifunction stuurwiel met airbag weten te bemachtigen, super mooi natuurlijk, alleen moet er nog wel een highline module ergens opgepikt worden. De zoektocht op de sloop gaat voort.

Met black friday zal er hopelijk ook het een en ander van superskoda deze kant op komen, zoals instaplijsten en bescherming achterbumper voor de fietsendrager die ik op de achterklep monteer voor mijn mtb.

 
Bovenaan Onderaan