Even voorstellen: Gijsgans

gijsgans

Nieuw lid
Goedemorgen, Ik ben Gijs, woon op Texel en ben van plan dit eiland te verrijken met een Fabia uit 2000 of 2001

Door gebrek aan ook maar een beetje kennis van auto's ben ik er hiier naar op zoek.. :)

De eerste reacties hier waren iig snel en zeer vriendelijk TOP!
 

ertromp

Forumguru
Welkom hier!
Iedere Skoda is een mooie aanvulling!
Mooi dat het forum je al heeft verder kunnen helpen.
Post eens wat foto's van je aanwinst
 

Cordoba

Forumguru
Welkom Gijs, ik begrijp uit de term 'verrijken' dat je in principe op het vaste land gaat zoeken (dat ie dus niet persé van Texel moet komen). Ik ben benieuwd wat het gaat worden, ik weet niet of je een voorkeur hebt voor een combi of een hatchback (de sedan is nogal zeldzaam in NL).
 

gijsgans

Nieuw lid
Nee wil hem aan de "overkant"zoeken, ben op zoek naar een hatchback, dit scheelt me ook weer net wat in de wegenbelasting en is groot genoeg. Zie ze vaak nog staan voor rond de 2500 euro als de kilometers onder de 150K blijft. Is dit een normale prijs? (voor een auto uit 2000 of 2001)
 

gijsgans

Nieuw lid
merci voor de hartelijke welkom. Ben ondertussen even op zoek maar heb nog geen fabia kunnen vinden tot nu toe. Wellicht loop ik er nog tegen aan :)
 

Joske

Forumguru
ik kende het absoluut niet eigenlijk: Texel :)
Er ligt zelfs precies een circuit op het eiland ook heb ik gezien? :pieker:
In de buurt van de Postweg. Kan dat?
 

Cordoba

Forumguru
Gijs, prijs lijkt me op het eerste gezicht reeel. Doordat er weinig nieuwe auto's verkocht worden, zijn er minder occasions, die ook nog eens in flinke hoeveelheden over de grens verkocht worden. Het is al een paar jaar zo, dat de prijs van oudere occasions ongeveer gelijk blijft. (een paar jaar terug betaalde je voor een 2001 HB ook al iets van 2500 euro)

Check overigens wel de opties, want ik zag er al verschillende te koop staan, met opties die er beslist niet op zitten.

@Joske: 'circuit' dat is niet toevallig de 'Slufter'? Nog ff gecheckt: ik denk dat Joske het vliegveld heeft aangezien voor circuit.
 
Laatst bewerkt:

gijsgans

Nieuw lid
ik denk dat hij de crossbaan heeft gezien. dit kan in de slufter ook maar dan wel na 5 uur als de biswachters vrij zijn... ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan