Hallo allemaal,
Ik ben Marco, 24 jaar jong, en ik kom uit Rotterdam.
Ik heb een VW Golf in bezit, waarmee ik mij toch even voor wil stellen. Weer eens wat anders toch! Als Skoda-monteur mag dat vast wel :xyxthumbs:
Hier onder wat dingetjes over m'n grote trots:
Veranderd / zelf gemonteerd:
-Donkere GTI 25 Jahre Jubileum Editie koplampen
-Kamei grill (misschien binnenkort een originele grill met zwart VW logo)
-Luxe kentekenplaten
-Smoke zij-knipperlichten
-18" RS6 wielen (225/40R18)
Standaard:
-Elektrisch / leder pakket
-Blauw/zwarte bekleding met blauwe stiksels
Zelf in-/ aangebouwd:
-Alarm klasse 3
-Bora luchtroosters (met verlichting)
-W8 binnenverlichting
-MFD radio/navi
-Parrot carkit in de asbak
-Instrumentenpaneel met Full-Fis MFA. Dit was de aardig lastigste klus, want er zat origineel geen digitaal display tussen de toerenteller en de snelheidsmeter. Ik heb er een nieuw instrumentenpaneel met verbruiksweergave etc. met een nieuwe ruitenwisserhendel ingezet, en verbonden met het motorregelapparaat. En het werkt! Er was geen handleiding van, dus ik heb van te voren maar gegokt of het ging werken. En na een hoop meten en uitzoeken is het dan toch gelukt!
Recent (afgelopen 3 jaar) zelf een hoop vervangen, o.a. motortoerentalsensor, thermostaat, klepdekselpakking, lambdasonde, oliepijlstokhouder, katalysator, distributie, carterontluchtingsslangen, beide motorsteunen (rubbers hadden speling), nieuwe buitenste homokineten, achterasrubbers, dynamo revisie, airco lekkage/ onderhoud (nieuwe filter/droger met nieuwe koudemiddel), versnellingsbaklagers van de prise-as (en ook gelijk de synchromeshringen 1+2+5 e alle bak-keerringen vervangen + natuurlijk de olie)
En natuurlijk het reguliere onderhoud (olie+filter, bougies, etc)
Audiosysteem: 1x 500W RMS versterker voor de 8 speakers in het interieur, 1x 1500W monoblock versterker voor de subwoofer (1Kw RMS) met een 2,5 Fahrad condensator en een speciale AGM accu in de motorruimte. Klinkt bijna net zo helder als een B&O systeem van een Audi.
Ik ben Marco, 24 jaar jong, en ik kom uit Rotterdam.
Ik heb een VW Golf in bezit, waarmee ik mij toch even voor wil stellen. Weer eens wat anders toch! Als Skoda-monteur mag dat vast wel :xyxthumbs:
Hier onder wat dingetjes over m'n grote trots:

Veranderd / zelf gemonteerd:
-Donkere GTI 25 Jahre Jubileum Editie koplampen
-Kamei grill (misschien binnenkort een originele grill met zwart VW logo)
-Luxe kentekenplaten
-Smoke zij-knipperlichten
-18" RS6 wielen (225/40R18)

Standaard:
-Elektrisch / leder pakket
-Blauw/zwarte bekleding met blauwe stiksels
Zelf in-/ aangebouwd:
-Alarm klasse 3
-Bora luchtroosters (met verlichting)
-W8 binnenverlichting
-MFD radio/navi
-Parrot carkit in de asbak
-Instrumentenpaneel met Full-Fis MFA. Dit was de aardig lastigste klus, want er zat origineel geen digitaal display tussen de toerenteller en de snelheidsmeter. Ik heb er een nieuw instrumentenpaneel met verbruiksweergave etc. met een nieuwe ruitenwisserhendel ingezet, en verbonden met het motorregelapparaat. En het werkt! Er was geen handleiding van, dus ik heb van te voren maar gegokt of het ging werken. En na een hoop meten en uitzoeken is het dan toch gelukt!

Recent (afgelopen 3 jaar) zelf een hoop vervangen, o.a. motortoerentalsensor, thermostaat, klepdekselpakking, lambdasonde, oliepijlstokhouder, katalysator, distributie, carterontluchtingsslangen, beide motorsteunen (rubbers hadden speling), nieuwe buitenste homokineten, achterasrubbers, dynamo revisie, airco lekkage/ onderhoud (nieuwe filter/droger met nieuwe koudemiddel), versnellingsbaklagers van de prise-as (en ook gelijk de synchromeshringen 1+2+5 e alle bak-keerringen vervangen + natuurlijk de olie)
En natuurlijk het reguliere onderhoud (olie+filter, bougies, etc)

Audiosysteem: 1x 500W RMS versterker voor de 8 speakers in het interieur, 1x 1500W monoblock versterker voor de subwoofer (1Kw RMS) met een 2,5 Fahrad condensator en een speciale AGM accu in de motorruimte. Klinkt bijna net zo helder als een B&O systeem van een Audi.