Even voorstellen en een Citigo besteld

Als nieuw lid op dit forum zal ik mezelf eens even voorstellen: ik ben Michel. Ik ben een 19-jarige HBO-student en ik werk als verkoper bij een telecomprovider.

Vorige week maandag heb ik mijn eerste auto besteld: een Skoda Citigo Tour, 60 pk. De 3-deurs uitvoering. In het wit, met zwarte 14" Apus velgen. De originele stalen wielen met wieldoppen worden in de auto meegeleverd en zullen gebruikt worden voor winterbanden. De enige optie die ik heb genomen was het mediapakket.. Helaas is mij nog steeds niet duidelijk wat de multimediahouder nou inhoudt, toch was het mij voor de extra speakers al wel waard.

Het wachten is nu begonnen: midden september wordt mijn auto geleverd. Het enige kleine dingetje: ik heb nog geen rijbewijs.. Half augustus moet ik op, ik hoop dat ik het haal. Met de dealer heb ik afgesproken dat de Citigo mag blijven staan tot 1 november. Wat mij betreft liever niet natuurlijk, in verband met de BTW..

Tot die tijd kijk ik gewoon naar jullie auto's.
 

Jasper02

Banned
Als nieuw lid op dit forum zal ik mezelf eens even voorstellen: ik ben Michel. Ik ben een 19-jarige HBO-student en ik werk als verkoper bij een telecomprovider.

Vorige week maandag heb ik mijn eerste auto besteld: een Skoda Citigo Tour, 60 pk. De 3-deurs uitvoering. In het wit, met zwarte 14" Apus velgen. De originele stalen wielen met wieldoppen worden in de auto meegeleverd en zullen gebruikt worden voor winterbanden. De enige optie die ik heb genomen was het mediapakket.. Helaas is mij nog steeds niet duidelijk wat de multimediahouder nou inhoudt, toch was het mij voor de extra speakers al wel waard.

Het wachten is nu begonnen: midden september wordt mijn auto geleverd. Het enige kleine dingetje: ik heb nog geen rijbewijs.. Half augustus moet ik op, ik hoop dat ik het haal. Met de dealer heb ik afgesproken dat de Citigo mag blijven staan tot 1 november. Wat mij betreft liever niet natuurlijk, in verband met de BTW..