Even voorstellen; Brunie

Brunie

Actief lid
Als nieuw forumlid wil ik me graag even voorstellen!

Als nieuw aankomend SKODA rijder heb ik me aangemeld bij het forum; getriggerd door de levertijdperikelen.
Helaas zag ik dat ik niet de enige ben met teleurstellende levertijden van de Kodiaq.

1) wanneer besteld? week 2 2019
2) bij welke dealer? Arena Venray
3) welke motorisering? 1.5 TSI ACT 150PK DSG-7
4) welke uitvoering? Business Edition met Comfort, Functie en Style pakket. Kleur pure white.
5) geschatte levertijd. productie week 14; is nu opeens onbekend...?!
6) daadwerkelijke aflevering? kan blijkbaar niemand meer vertellen bij PON.. :(

Productie stond lange tijd op week 14 totdat deze in week 14 opeens verdween in de planning.
Momenteel kan men bij PON als importeur niet vertellen of en wanneer de auto geproduceerd gaat worden dit jaar.
Het enige bericht is dat er productieproblemen zijn en auto's met productiedatum t/m week 12 acht weken vertraging oplopen buiten de zes weken levertijd (transport etc tussen de Russische fabriek en de dealer).
Wat dit betekend voor auto's ná week 12 kan niemand zeggen.
De dealer doet z'n best maar vangt ook telkens bot bij PON.

Persoonlijk ben ik erg teleurgesteld in de opstelling van PON/SKODA richting mij als klant.
Communicatie is nul komma nul; je moet blijkbaar maar gewoon op je beurt wachten als je 45k€ wil doneren.
Mijn eerste kennismaking met de SKODA organisatie is vooralsnog niet positief.
 

Rallye

Forumguru
Welkom.

Wel getriggerd door jouw stelling over de plaats van produktie. Worden er Kodiaqs voor de Nederlandse markt in Rusland gebouwd?
 

Duijzer

Donateur
Welkom! Helaas meerdere negatieve ervaringen. Het succes van de Kodiaq loopt een beetje uit de hand...
 
Bovenaan Onderaan