Even balen

Lordje

Actief lid
Mijn wagen is vrijdag laatstleden aangekomen bij de garage, alleen is deze in verlof tot donderdag :407:
 

Zwolly

Actief lid
ik herken het probleem

de "mijne" is nu reeds een dikke week al binnen bij de dealer...
echter door een klungel bij de leasemaatschappij wordt ie niet eerder vrijgegeven dan 1 april, aflevering dus op 2 april....

bijdeze een koude douche voor die klungel
 
Ik kreeg gister van mijn dealer door dat hij nog niet wist wanneer mijn S2 er aan komt ....:crazy:
Besteld op 1 februari .... toen een voorlopige leverdatum afgegeven voor week 15 (= 10 weken) ... wordt nu waarschijnlijk ergens begin mei .....:(.
Dat zou dus een levertijd van een week of 13 à 14 worden.

Meer mensen die zo lang in de wachtkamer moeten zitten (of hebben gezeten) ?
 

___JC___

Forumguru
Yep, 6 maanden!! Maar dat was mn eigen schuld. Ik moest weer zo nodig 6 maanden voor het eind van mn leasecontract bestellen...
:winkie:
 

viperboyke

Nieuw lid
Ik heb de 2de week van Februari een 2.0 elegance besteld. Levering zou volgens de dealer begin Mei zijn, maar ik maak mij niet teveel illusies en gok in het beste geval op midden Mei. :(
Dat word nog een tijdje wachten.
 

Lordje

Actief lid
@Roel: heb je al een richt data gekregen?
Ik had een data van 8 weken maar bleek achteraf dus een stuk minder te zijn.
 

Pasulu

Nieuw lid
mijn bestelling via lease-mij op 19 maart bij de dealer, verwachte oplevering is 28 mei... dat is elf weken
 

Roel

Lid
@Lordje: ik heb week 18 doorgekregen. De auto is besteld op 24 februari (week 8). Het betreft hier wel een combi.
Ik hoop toch stiekum dat het wat eerder wordt!
 

Lordje

Actief lid
Ik heb die van mij vandaag al eens kunnen bekijken.
De antenne is een haaivin zonder spriet :xyxthumbs: en de banden zijn van Dunlop zag ik.
 

Roel

Lid
Op dat gevoel moet ik waarschijnlijk nog een maand wachten......

Jij in ieder geval heel veel rijplezier morgen en laat ons weten hoe ie bevalt!
 
Bovenaan Onderaan