Essen Motorshow

Erik

Lid
25 nov t/m 4 december as...

http://www.essen-motorshow.de/

Veel nieuwtjes, veel goedkope onderdelen, veel tuning, en natuurlijk leuke shows, ook op de Skoda stand haha...

Zeker de moeite om heen te gaan!
Ga niet t laatste weekend, want dan is het stervens druk haha...
 

rickske

Actief lid
Ik ga daar ook alle jaar een kijkje nemen en daar is heel veel autolekkers te zien en ook altijd een mooie skoda en milotec stand.
 

vw125

Forumguru
Ik ga er ook eens een kijkje nemen, heb er nog en dag verlof voor staan op men werk /forum/images/graemlins/yeah.gif

Grtz vw125
 

Zoef

Actief lid
Ben ook al op Speed and design geweest. Ik denk dat dit een soort heeeele grooote speed and design is/zal worden....
dus ik sla ff over.
gr.
Zoef
 
nou ik ben een keer naar essen geweest en naar speed & design.
Mijn conclusie:
Sfeer op Speed &Design is stukken beter, maar voor de aanbiedingen moet je toch echt naar Essen.
Daar zijn de aanbiedingen gewoon beter.
Dit is mijn mening , maar goed dat iedereen een eigen mening heeft.
Denk dat Erik er anders over denkt
 

Karstieman

Forumguru
Die wit/grijze Miloctec Fabia ziet er goed uit zeg !!

Ik zie ook foto's van mooie billen... /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Zoef

Actief lid
leuke foto's. persoonlijk vind ik de skoda's te veel (optisch) getuned en is dat niet mijn ding...
gr.
Zoef
 

Exciter

Administrator
Ik vond het al fantastisch om zoveel Skoda's in de tuning sectie tegen te komen, mooi of niet, maar een paar jaar geleden had je dat niet mee kunnen maken.

Skoda wordt ook in dit cirquit populair, en dat is een goed teken!
 

Exciter

Administrator
Geen een, helaas, ik geef mijn camera niet zo gauw uit handen...

Maar ik snap, dat je benieuwd bent, dus hier maar eentje:
 

Bijlagen

  • 14857-DSCF0042.JPG
    14857-DSCF0042.JPG
    36,6 KB · Weergaven: 16

vw125

Forumguru
Ben vandaag ook geweest.
Heb zeker een half uur staan kwijlen op de Octavia RS en de girls op de stand van Skoda. /forum/images/graemlins/1819.gif
Vond trouwens dat er redelijk veel Skoda's opgesteld stonden over de vele hallen.

Grtz vw125
 

Erik

Lid
Ik ben dit jaar op een doordeweekse dag gegaan, aangezien de eerste zaterdag nogal sneeuwerig was haha...

Maar moet zeggen, het loopt wel wat makkelijker, maar de sfeer in het weekend is toch wel stukken beter!
Veel meer shows, veel meer actie...

Maar al met al, was het weer gezellig, en idd, veel Skoda /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Bovenaan Onderaan