Essen Motorshow

Sciroccofrank

Senior Member
Denk het wel, blijft toch een mooi evenement . Ook altijd leuk om ideeën op te doen en hilarisch om de petjestuning hal te bezoeken........2-DIN touchscreen multimedia voor €99 en een tuv gekeurde schroefset voor €75 :deuk:
 

Rallye

Forumguru
Ben jaren geweest. De laatste paar jaar niet meer. Werd er toch wat te oud voor.......

Toch wel leuk door het verschil met Nederland. Een Mercedes of BMW waar je zo in mag gaan zitten was op de RAI onbekend......
 

ertromp

Forumguru
Ja ik ga zeker kijken. Wordt wel in 1 van de weekeinden. Of zaterdag of zondag.
En de foto's post ik hier wel tzt :D
 
Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
Jezus man, dit is al een behoorlijk vergane autoshow hoor! Jaren geleden was dit de mooiste/leukste autoshow indoor en daar waren een hoop nieuwe en leuke dingende krijgen en te zien. Maar dit is de laatste jaren een behoorlijk afgestorven en bijna niets meer! Steeds minder bedrijven die daar tentoonstellen i.v.m crisis en veel kleiner van opzet als vroeger.
 

Der Einser

Forumguru
Ik vond die struinschuren altijd leuk,..
Maar ben al zo lang niet meer geweest,.. Dus weet idd niet wat er nog van over is.
 

ertromp

Forumguru
Jezus man, dit is al een behoorlijk vergane autoshow hoor! Jaren geleden was dit de mooiste/leukste autoshow indoor en daar waren een hoop nieuwe en leuke dingende krijgen en te zien. Maar dit is de laatste jaren een behoorlijk afgestorven en bijna niets meer! Steeds minder bedrijven die daar tentoonstellen i.v.m crisis en veel kleiner van opzet als vroeger.
Vandaag geweest maar weinig te merken van een crisis. Alle hallen vol ook bovenverdiepingen en kelder. Leuk weer die driftshows. En inderdaad 2 hallen vol met stands met led lampen / uitlaten en enorm veel wrappen en plastidippen.

Hier wat sfeerfoto's:

P1020693.JPG

Een verlaagde en gestylde O3

P1020700.JPG

Wie wil er geen Mercedes?

P1020716.JPG

Je kon ook je vrouw laten plasti dippen :deuk:

P1020730.JPG

Echt laag de Passat

P1020804.JPG

Mooi toch die Kever :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Alleen de beetle is leuk! ( en het gebrushte vrouwtje voor een avondje)
Nogmaals in de jaren 90 was dit de show to be! Daar leefde je als auto liefhebber gewoon naar toe! Nu is het echt een beetje achterhaald!
Naar mijn mening (sorry)
 

ertromp

Forumguru
De echt mooie auto's om te stylen zijn dan toch wel de Mercedesen , Audi's en BMW's en Volkswagens. De skirts op die auto's zijn zeker bij de Stylisten met naam perfect. Tja dan loopt het e.e.a. voor Skoda toch achter en er is in verhouding gewoon super weinig voor.

Nog wat sfeerplaatjes:

P1020601.JPG

P1020622.JPG

P1020701.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Maar dat komt omdat skoda nooit een gangbaar merk is geweest voor tuners en daar komt heel langzaam een beetje verandering in. En bij Audi,BMW en Mercedes zitten er vaak al een soort skirts orgineel op dus kunnen de tuners daar makkelijk grotere exemplaren voor maken die dan op de orginele punten bevestigd worden. Dus dat oogt veel mooier en minder opvallend, dan dat je ze aan de dorpel plakt!!
 
Bovenaan Onderaan