Ervaringen zonwering

Jawel, duur voor wat het is, 3,50 per stuk ofzo.. ex verzending. en wederom dan weer kunststof. Maar hij is nog niet afgescheurd.. dus tot die tijd blijft het maar ff zo..

gjhu

Forumguru
Nu we het hier toch over de klemmetjes hebben... Bij twee van de klemmetjes voor mijn achterraam laat de tape los. Wat voor tape (of ander bevestigingsmateriaal) zouden jullie adviseren?

Zelf ook altijd sonniboys of Laitovo schermen in de auto (gehad) nu ook weer omin mijn octavia combi 3. @Maarten78 Kwam toevallig deze tegen op mp. Niets voor jou?

Met dank aan deze tip en alle ervaringen, nu voor 9 tientjes een mooi setje zgan in de auto zitten. Ziet er wel strak uit. Dank aan iedereen voor het meedenken.

nu3bjLg.jpeg

@gjhu bedankt voor de tip.. zal eens kijken. bij mij zijn het de 2 (of iig 1) van de klemmetjes die bij het laatste raampje in de bagageruimte zitten.. daarvan laat er bij 1 het lipje los.. moet zeggen dat in vergelijking bij de O3 het bij de O4 wel wat minder is.. de schermen in de zijraampjes achter die passen bijv maar net.. je moet ze best wel duwen wil je ze goed in alle hoeken hebben zitten.. die van de O3: daarvan was de pasvorm beter. En ik vind ook de klemmen die erbij zitten voor de achterportieren minder prettig dan bij de O3. Daar had je van die metalen haakklemmetjes. Hier zijn het nu wat vreemdere soort kromme L-haakjes van plastic.. zit allemaal net ff wat minder als je het mij vraagt..

Maar zodra ie stuk gaat en eruit tieft zal ik ff zoeken op die klemmetjes. had voor nu alleen ff gauw bij sonniboy zelf gekeken..

• Leuk
Waarderingen: gjhu
Bovenaan Onderaan