Ervaringen tuner Apec Deinze

Stone

Actief lid
Zijn er hier leden die ervaring hebben met chiptuning Apec uit Deinze? Graag feedback.

peterrapid

Forumguru
Ik volg ook mee, heb wel een vriend die daar 2 weken geleden een Ford Ranger heeft laten tunen en die is er heel lovend over, ook lees je toch op bepaalde forums veel positieve beoordelingen over hen maar vind je ook enkele heel negatieve :pardon: werken met programma van APR Duitsland wat wel een beetje de duurste en bekendste ontwikkelaar in tuning is met echt mega vetcool VAG-projecten op hun site.

Ollie36

Nieuw lid
Ik ben van plan om bij APEC de schakelmomenten van de DSG laten aan te passen zodat hij opschakelt bij een hoger RPM in D-stand en een iets lager RPM in S-stand. Ik ben dus ook geinteresseerd in feedback ivm ervaringen.

philippe bakker

Forumguru
Ik heb de mijne daar laten chippen en de mijne rijdt nu woouuuuw !!!! Ik heb specifiek gevraagd voor zeker geen 300 pk want tis alles op de voorwielen. En veel koppel want ik vond de reactie in D soms wat traag. Die is nog steeds wat traag in D maar met 461 koppel erop gaat dat nog steeds oerend hard voorruit. Ik sta ook op hun fb pagina bij de foto's met curves erbij. Iedereen mag gerust es komen meerijden. Ge snapt het direct.

leon-cupra

Forumguru
1 adres voor VAG: dvx performances ;)
Zelf mijn vorige Superb laten chippen, mijn broer reeds een wagen of vier met zelfs een projectje van een gti tot 365pk. Steeds uitermate tevreden. Davy van dvx weet absoluut waar hij mee bezig is. Ook steeds maatwerk.

Tuner111

Forumguru
ik heb van die niks anders al lovende dingen gehoord :) persoonlijk zou ik altijd naar br-performance gaan. dvx heb ik dan slechte ervaringen met..

Bovenaan Onderaan