Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

Ik hoogstens nieuwe slotbouten, zag met de winterbanden wissel dat bij 3 bouten dat er uit het hart van de bout wat pootjes zijn gebroken, al vraag ik me af of dat bij nieuwe bouten niet net zo snel gebeurd. De buitenste opnemers daarintegen is niks mis mee
 
Ah. Ben daar geen lid van, maar zijn dat nieuwe of gebruikte?

zag dat ze bij de dealer 30 euro waren. Bij SK dan 25. Maar daar komt dan weer porto bij. Ben benieuwd wat het dan op een BF doet met de prijs.. of ik mik ze eraf.. en draai er normale wielbouten in... meteen van het geneuzel af..

het is al heeeeeeeel wat jaren terug, als in ruim 15 denk ik wel, dat ik een auto op straat op klossen heb zien staan zonder wielen... dus of die slotbouten nou echt meerwaarde hebben... heb “maar gewoon” reguliere skoda oem wielen.. geen dure fencie-pencie-yourbrandnamehere wielen..

en daarbij; iedere dief kan bedenken dat de slotdop gewoon bij het reserve wiel IN de auto ligt heh... en bij mij dus ook.. nouja; in t vakje naast t stuur maar iig wel in de wagen.

maar ze zaten dr al op toen ik de wagen kocht éh? ;)
 

Kanerr

Forumguru
Tja slotbouten... heb ze ook en bij mij beginnen ze ook echt kapot te gaan. Ga ze er ook afhalen en normale in draaien. Scheelt veel gezeur in mijn ogen. Liever dat ze mijn velgen stelen waar ik voor verzekerd ben dan dat ik langs de kant sta met een kapotte band en ik mijn velg niet los krijg omdat de slotbout niet los komt :lezen:
 

Sjuppie2001

Actief lid
Tja, heb ze begin van dit jaar voor de Kodiaq ook gekocht bij SuperSkoda. Alles netjes in een doosje etc.
Enige 'nadeel' dat ik dan weer heb ondervonden is toen ik laatst de 'dopjes' voor de slotbouten bestelde bij SS, dat deze gewoon niet passen op de slotbouten :(.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Heb je de verkeerde dopjes besteld. Been there done that :laugh:.

Staat duidelijk in de beschrijving. Ff goed lezen welke wél passen.
 

BigCheese

Forumguru
Je was me voor!

blackfriday.jpg
 

marwin

Forumguru
Bestelling geplaatst!

Octavia III - REAR original door sill covers - RS O3-INRESILL-RS
Octavia III - MEGA POWER LED safety door lights with GHOST light
Octavia III - seat handle insert set VRS
 
Laatst bewerkt:
Nee, 23.99 uur; dat zijn 1439 minuten en 40 seconden.

dus ik vermoed dat hij 23:59.20 bedoelde.
En dan kun je denken; wat maken die 40 seconden nou uit? Nou; bij schaatsen ben je anders mooi de kans op je meddaile kwijt ;)
 

haassie

Forumguru
Hoe lang is doorgaans de levertijd bij deze shop? Zal met black friday erbij wel iets langer zijn, maar doorsnee genomen?
 
Bovenaan Onderaan