Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

Jee13

Forumguru
hier ook een slechte beurt dit keer

31e aangemeld bij GLS, maar pas 10/9 overhandigd bij GLS

nu vermoed ik dat mijn pakket in vrij grote doos zit, jij ook groot pakket @Rallye ?
 

Rallye

Forumguru
Nee, viel mee. Uiteindelijk had ik mijn pakket op 9 september. Vertraging bij Superskoda en bij GLS dus....


Ik las iets over luierdozen, dat was mijn pakket ook. Wellicht was had de baby de doos nog niet leeg..... ;)
 

DieselTDi

Forumguru
Ironie, sarcasme, give it a name

Tunnelmatje ben in best blij mee met mijn Sub. Net als de spatlappen en het trechtertje..
T was er in ieder geval sneller dan via Ali
 

BigCheese

Forumguru
Bij mij liggen de rubber matten er inmiddels in, prima pasvorm en je ruikt ze amper. Trechtertje voor de ruitenspritz zit er ook in, toen ik die bijvulde klotste het er nog vrolijk naast natuurlijk want zo groot is die nu ook weer niet :D
 

Jee13

Forumguru
Zojuist pakket ontvangen, dit is mijn langzaamste levering ooit van Superskoda, 15 dagen.

Precies op mijn verjaardag bezorgd, misschien wel expres gedaan :D:D:D

was wel een pakket van 2 meter lang, misschien dat dit nog uitmaakt ?
 

marwin

Forumguru
Zo vandaag ook maar even wat spulletjes besteld voor onze VRS bij superskoda:

  • Octavia III - heavy duty interior floor mats LHD - RS design - BLACK
  • Octavia III - front mudflaps original Skoda auto,a.s.
  • Octavia III - rear mudflaps original Skoda auto,a.s.
  • Octavia III Combi RS - original Skoda rear bumper protective panel - GLOSSY BLACK
Even gestopt voor mijn vrouw pissig wordt.
 

TurboT

Forumguru
Afgelopen jaren deed SuperSkoda aan black friday aanbiedingen. Oftewel 20% korting.
Obdeleven deed ook aan mee, maar ik zie dat de IOS versie nog steeds geen long coding heeft.
 

Timmer

Donateur
Can confirm; obd11 heeft longcoding.

superskoda doet normaal mee met blackfriday (normaal een weekend met 20% korting)
 
Bovenaan Onderaan