Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

De Stip

Forumguru
akce05.jpg
 

EdK

Forumguru
Afgelopen Zondag weer eens bij Superskoda besteld
Rubber matten voor en achter omdat de van fabriek af geleverde matten al aardig begonnen te slijten.
En meteen maar de ruitenwissertank dop erbij besteld ( lijkt me erg handig )

En zoals gezegd zondag besteld en vandaag alles netjes binnen
En netjes een track en trace van superskoda gekregen om spullen via GLS te volgen, maar dat track van GLS is gewoon bagger.....
Je ziet het vertrekken uit Tsjechie en dinsdag in NL terecht komen en dan dan dan dan DING DONG hier uw pakketje
 

BigCheese

Forumguru
Afgelopen maand voor het eerst wat besteld, twee gasveren voor de motorkap en een touch up setje Race Blue. Vol trots de geïnstalleerde gasveren laten zien aan mijn zwager, blijkt dat ze standaard al op zijn Audi zitten. Ahum. :cool:
Geen klachten over SuperSkoda. Netjes en snel geleverd, en de volgende items staan al op mijn favorietenlijstje.
 

BigCheese

Forumguru
Afgelopen Zondag weer eens bij Superskoda besteld
Rubber matten voor en achter omdat de van fabriek af geleverde matten al aardig begonnen te slijten.
En meteen maar de ruitenwissertank dop erbij besteld ( lijkt me erg handig )

Ben wel benieuwd naar deze matten. Ruiken ze erg naar rubber, en als je met natte schoenen instapt wordt je dan niet gek van het gepiep/-kraak van je schoenzolen?
 

EdK

Forumguru
Praktijk ervaring kan ik nog niet geven omdat ze nog in de wagen gelegd moeten worden.
Maar ruiken doet ik ze niet, heb 1 set al 3 dagen uit de verpakking liggen en na een dag van werken in hoge temperaturen en bij thuiskomst een huis binnenkomend dat bijna net zo warm is zou je de rubberlucht zeker moeten opvallen, maar dat is niet het geval...
 

DieselTDi

Forumguru
Vandaag voor t eerst besteld op de site.
Mudflaps achter
Tunnelconsole rubbere mat
En handige inklapbare trechter voor de ruitenpistank..
Ben benieuwd
 

BigCheese

Forumguru
Oooh @Tuner111 dank voor de tip, scheelt me een tientje. Rubbermatten en twee trechtertjes besteld (Citigo en O3).
Nu maar hopen dat de bezorggoden van GLS gunstig gezind zijn,we wachten af.
 

EdK

Forumguru
Kan een leek dat of moet je toch wel wat ervaring hebben?

Tsja hoe handig zijn je linkerhanden ? Maw durf je te sleutelen of is het zo wat je ogen zien dat slopen je handen ?

Zijn er misschien hier mensen die dat (uiteraard tegen betaling) kunnen?
Je zou bijvoorbeeld met @Antera hier op forum eens contact kunnen opnemen !
Moet je alleen ff richting Breda, maar goed vanuit Houten zit je al redelijk dichtbij
 

Antera

Donateur
@Spaced . Kan geregeld worden is een leuk klusje. Als je beetje handig bent kan je het zelf. Houd er wel rekening mee dat de originele rand het niet altijd gaat overleven :jaja:
 
Bovenaan Onderaan