Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

Level42

Forumguru
Laatste mail gaven ze aan dat het begin februari zou worden......ze mogen sodeju wel iets gratis aanbieden als compensatie....
 

Octaaf

Forumguru
Vorige week rubbermat voor achterbak. Deze week binnen. Deze week rubbervloermatten besteld (ja.... Waarom zou je het in 1x bestellen? :D, hopelijk ook zo snel.
 

Octaaf

Forumguru
Op maandagochtend het bericht "order is verstuurd"... De week kan al niet meer stuk, hopelijk voor het weekend binnen, dan heb ik iets te doen van het weekend :D

Nieuwe skoda-logo's vóór en achter
Nieuw logo "Skoda" voor achterklep
Nieuw logo "Superb" voor achterklep

Nu nog even bekijken op welke plaats ik "skoda" en "superb" ga plakken, volgens mij zit het op een S2 andere plaats dan bij de S3. En even kijken hoe ik de logo's ga verwijderen (meteen maar "Greenline" eraf halen)
 

Level42

Forumguru
Op maandagochtend het bericht "order is verstuurd"... De week kan al niet meer stuk, hopelijk voor het weekend binnen, dan heb ik iets te doen van het weekend :D
Ik wil je feestje niet verstoren, en ik hoop dat ik ongelijk heb, maar dat "order is verstuurd" zegt helemaal niets bij Superskoda. Dat kreeg ik namelijk ook meteen bij mijn order.....de rest is bekend....
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Octaaf

Forumguru
@EdK , mocht het er niet zijn dit weekend, dan heb ik nog genoeg op mijn eigen lijstje: 8 winterbanden wisselen voor zomerbanden, de golf cabrio zomerklaar maken. maar mocht ik nog wat tijd over hebben, dan zal ik aan je denken..... vooral denken :yeehaa:
 

Skodako

Senior Member
Afgelopen week 2 oude Skoda emblemen voor de motorkap, kofferbak en velgdoppen met embleem besteld.
Snelle levering en alles in goede orde ontvangen. :thumbsup:
 

EdK

Forumguru
Wel maandagavond de boel besteld en betaald via paypal en vandaag was het binnen !

Wat ?

Rubbermat
Gasveren
Spatlappen voor en achter
Dorpel beschermers
En antidiefstal wielbouten in kartonnen doosje....

En communicatie ging zonder problemen, had zondag's al besteld maar ging niet goed met paypal dus uiteindelijk 2 bestellingen geplaatst.
Dus mailtje in steenkool engels gestuurd en de zondag ook al antwoord dat men één order had verwijderd en dat de tweede bruikbaar was als ordernr voor de betaling en verdere communicatie !

Dus tsja alles ging weer als van ouds met bestellen bij superskoda ......
 

robzie

Senior Member
Ik kan weinig verkeerds van die Tjechen zeggen.....Al een hele tijd geleden gasveren voor de motorkap besteld en binnen een week of zo ontvangen, afgelopen woensdag een setje stoeprandverlichtingen (LED's) besteld en afgelopen zaterdag stond tante Post al op de stoep ermee. Dus ik het vooralsnog alleen maar hulde voor ze. Wel nog nooit geen hele grote en/of dure zaken besteld.
 

johnboy

Forumguru
Gisteren sierrand voor achterklep en onderkant bumper besteld. Vandaag bevestigingsmail voor verzending. ff geduld nog :-)
 
Bovenaan Onderaan