Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

servies

Forumguru
:mad: De vorige bestelling van mij is goed gegaan. Nu niet... dorpelbeschermers voor m'n Rapid gekocht en nu is het pakketje blijkbaar door die mongolen van GLS zo behandeld dat de doos doormidden is gebogen met als gevolg dat de dorpelbeschermers ook zijn verbogen... Op 1 plek is zelfs de kunststof verkleurd door de vervorming. Wat een stel Neanderthalers werken er ook altijd bij die verzendbedrijven...:angry:

IMG_20150925_170818.jpg
 
B

bijbeuner

Volgens mij zitten die wintergrilles altijd met 2 schroeven en daarachter klemmetjes vast eerlijk gezegd, maar je zou een 2e kunnen bestellen via Paypall, als het afwijkt van het plaatje mag je het retourneren.
Hoi,
Dat is ook wat ze bij superskoda zeggen,maar dan vind ik het raar dat op de foto's op hun site er geen schroeven in zitten en dat er in mijn grill "maar" in 2 van de 3 clips een schroef zit.
Ze schrijven ook dat de middelste clip er voor niets opzit deze heeft geen functie?
Ik heb de gril nog niet eens gepast,toen ik dat geknoei met die schroeven gezien heb heb ik direct gemaild en mij de moeite bespaard om me verder te ergeren.
 

Michelv.

Forumguru
Bij een O2 zitten er sowieso 2 schroeven door de wintergrille heen om hem vast te zetten. Dus zal bij een O3 ook zo wel zitten, je zult hem toch vast moeten zetten.
 
B

bijbeuner

@servies, foto's maken en een nieuwe set claimen :jaja:
Foto's heb ik meteen al gemaakt en door gemaild,zij zeggen dat het zo hoort.
ik kan op eigen kosten de grill terug sturen,(vanuit België kost me dat 32€) Bpost.
zij controleren dan of er daadwerkelijk iets mis is en zo ja kan ik een andere krijgen maar de verzending (10€) is dan weer ten last van mij.Ik kan eventueel ook een tegoed bon krijgen.
 

servies

Forumguru
@servies, foto's maken en een nieuwe set claimen :jaja:
Ik ga ze sowieso terugsturen. Ik vind ze een beetje tegenvallen, ik had er iets meer van verwacht.

Update:
mailtje gestuurd dat ik ze ga terugsturen om 2 redenen: niet voldoen aan de verwachtingen en de beschadigingen.
Moet ik toch nog fotos gaan opsturen van de beschadigingen en vraagt hij me waarom ik het pakket niet heb geweigerd (tja als de schade aan het pakket zelf nauwelijks zichtbaar is)...
Ben blij dat ik via Paypal met creditcard heb betaald... Ik heb nog wat achter de hand mocht het niet goed gaan, maar voorlopig ga ik er van uit dat ik het gewoon terug kan sturen...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

fiestaman

Forumguru
:mad: De vorige bestelling van mij is goed gegaan. Nu niet... dorpelbeschermers voor m'n Rapid gekocht en nu is het pakketje blijkbaar door die mongolen van GLS zo behandeld dat de doos doormidden is gebogen met als gevolg dat de dorpelbeschermers ook zijn verbogen... Op 1 plek is zelfs de kunststof verkleurd door de vervorming. Wat een stel Neanderthalers werken er ook altijd bij die verzendbedrijven...:angry:
]

Klant is verantwoordelijk voor de verpakking, niet altijd op de neanderthalers steken ;)
 

servies

Forumguru
Klant is verantwoordelijk voor de verpakking, niet altijd op de neanderthalers steken ;)
Het was een redelijk stevige doos die aan de binnenkant op bepaalde punten bijna gescheurd was... Dit is echt wel door die Neanderthalers veroorzaakt... Het enige wat in dit geval had geholpen was een verpakking van gewapend beton geweest...
 

BeeJee

Actief lid
Afgelopen zondag een setje 16"wieldoppen voor de stalen winter velgen (met dank aan @Octavia 32 Berend) besteld bij Super Skoda. Weinig tot geen info vanuit Tsjechië, na een beetje speurwerk op dit forum, altijd leuk overigens, kwam ik bij de link van @Pendragon en heb even het bestelnummer ingevuld en bleek dat mijn bestelling vandaag in de loop van de dag zou worden geleverd. 1 bak koffie verder staat hier zowaar de bus van GLS voor de deur, uiterst vriendelijke chauffeur en de bestelling in ontvangst genomen. Zal even een paar foto's posten zodra de velgen en doppen zijn gemonteerd. Kortom dik tevreden over Superskoda.:thumbsup:

Groet,

BeeJee
 
Laatst bewerkt:

Handige Harry

Forumguru
Afgelopen zondag een setje 16"wieldoppen voor de stalen winter velgen (met dank aan @Octavia 32 Berend) besteld bij Super Skoda. Weinig tot geen info vanuit Tsjechië, na een beetje speurwerk op dit forum, altijd leuk overigens, kwam ik bij de link van @Pendragon en heb even het bestelnummer ingevuld en bleek dat mijn bestelling vandaag in de loop van de dag zou worden geleverd.

Groet,

BeeJee

Welke link?
 

TinusPlotseling

Senior Member
Laatst ook instaplijsten en beschermstrip voor de achterbumper binnengekregen, netjes binnen een week opgestuurd gekregen. Ik vind de kwaliteit van de lijsten veeeel beter en mooier dan van onze chinese vrienden, maar daar is de prijs ook naar haha. Maar alsnog goedkoper dan een dealer! Wat mij betreft dikke thumbs up voor Superskoda!!!

Gr Tinus
 

Dennis78

Forumguru
Nog geen ervaring met Superskoda maar zag nu wel onderstaande. Iemand deze al besteld? Ziet er best tof uit.

http://www.superskoda.com/Skoda/FAB...rear-emblem-´FABIA´-MONTE-CARLO-black-version

5JA8536872F9R10.jpg
 

Level42

Forumguru
@Handige Harry, onderstaand de link van @pendagron gepost op 15-08-2015

Tracking: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking?match= en dan achter de = je bestelnummer die je op de website ziet bij je order.

Grtz,

BeeJee
Heb dit geprobeerd maar werkt niet....geprobeerd met zowel ordernummer als package nummer.....althans....hij geeft niet aan dat hij een van die nummers herkent en Superskoda heeft me afgelopen maandag al een mail gestuurd dat het verzonden is.
 
Bovenaan Onderaan