Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

B

bijbeuner

Op 5/9 een bestelling geplaatst en vandaag al geleverd, eigenlijk zou ik tevreden moeten zijn was er niet dat ik een kapotte wintergrill gekregen heb die men zeer amateuristis heeft proberen te herstellen.
Heb al een mailtje gestuurd met de bijhorende foto's.
Ben benieuwd of dit ook zo snel opgelost is ?
 

Bijlagen

  • DSCN1175.JPG
    DSCN1175.JPG
    131,6 KB · Weergaven: 133
  • DSCN1184.JPG
    DSCN1184.JPG
    148,6 KB · Weergaven: 132
  • DSCN1178.JPG
    DSCN1178.JPG
    126,1 KB · Weergaven: 132
  • DSCN1181.JPG
    DSCN1181.JPG
    117,8 KB · Weergaven: 134
  • DSCN1182.JPG
    DSCN1182.JPG
    122,3 KB · Weergaven: 125
B

bijbeuner

Na diverse mails getuurd te hebben steeds hetzelfde antwoord van hun,
wij verkopen uitsluitend nieuwe en onbeschadigde onderdelen.
Op de foto's is duidelijk te zien dat de 2 buitenste clips afgebroken waren en dat zij dan nieuwe clips dmv schroeven door de grill heen bevestigd hebben.
Dit ook meerdere malen aangehaald maar steeds de zelfde reactie van hun :mad:
Dus ik kan Superskoda niet aanbevelen,zal er ook niets meer bestellen.
 

paulus474

Senior Member
Is inderdaad wel vreemd.
Ik had juist weer een goede ervaring: babymirror besteld, zaten krassen op, moest de spiegel stukslaan en kreeg daarna een nieuwe toegestuurd...
 

Joske

Forumguru
Is inderdaad wel vreemd.
Ik had juist weer een goede ervaring: babymirror besteld, zaten krassen op, moest de spiegel stukslaan en kreeg daarna een nieuwe toegestuurd...
En daar een foto van nemen? Speciale werkwijze :pieker: maar wel service uiteindelijk;)
 

paulus474

Senior Member
Haha, ik denk dat ze gewoon zeker wilden weten dat ik er geen 2 voor de prijs van 1 had... Dus inderdaad stukslaan en foto als bewijs terugsturen.:pardon:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Der Einser

Forumguru
Dat gaat heel eenvoudig hoor met PayPal.
"Produkt is niet zoals omschreven"

Dan wordt het geld van de transactie 'bevroren'

Wedden dat de verkoper gaat reageren!
 

peterrapid

Forumguru
Natuurlijk hoe langer je wacht om te reageren naar PayPal hoe minder kans je maakt ... Ik zou het alleszins ook proberen via hen.
 

CDK

Forumguru
Ik had ook een beschadigt product, mocht het retourneren maar heb gekozen voor een kortingscode voor een volgende bestelling. Normaal worden problemen snel en netjes opgelost :jaja:
 
B

bijbeuner

Is niet via Paypal betaald :arghh:
In totaal heb ik 6 mails gestuurd en telkens krijg ik het zelfde antwoord dat de grill nieuw is en dat de schroeven er moeten zijn om de clips vast te zetten.
In bijlage een foto van hun site waar men geen schroeven ziet.
Trouwens zijn het gewoon zwarte stalen schroeven die na een paar regenbuien zeker beginnen te roesten :mad:
Ik ga de schroeven eruit halen en met zwarte silicone kit de gaatjes dichtmaken en de clips dan zelf plakken.
 

Bijlagen

  • nieuw.jpg
    nieuw.jpg
    9,8 KB · Weergaven: 40

error404

Senior Member
@bijbeuner of je besteld er nog een en betaald via paypal. Stuur je die lelijke gewoon terug en de "nieuwe" hou je.
zou het wel met een ander e-mail adres / bezorg adres doen anders valt het op.:)
 

CDK

Forumguru
Volgens mij zitten die wintergrilles altijd met 2 schroeven en daarachter klemmetjes vast eerlijk gezegd, maar je zou een 2e kunnen bestellen via Paypall, als het afwijkt van het plaatje mag je het retourneren.
 
Bovenaan Onderaan