Ervaringen met alle versies van OBDeleven (als alternatief voor VCDS)

MaxN

Donateur
De huidige dongle ondersteunt geen iOS. Maar ga ook zeker de app dan verkennen. De mogelijkheden zijn volgens mij nog wel iets beperkt in de beta voor iOS.
 
Met veel pijn en moeite afgelopen vrijdag eindelijk mijn 1.5 Diesel DSG Sportline business in ontvangst kunnen nemen en vandaag via obdeleven de eerste codings gedaan, 5xpinken en geen alarm bij deur open en contact aan.

Als functie heb ik dat de achterklep open kan met de sleutel en vanuit de bestuurdersdeur. Weet iemand echter of je die irritante piep ook uit kan zetten?
 

steege2

Senior Member
Die piep is om anderen erop te attenderen dat de klep open of dicht gaat als je er zelf niet bij staat... ik zou hem er niet af willen hebben want er loopt zo iemand tegenaan. Als je de knop gebruikt op de klep of virtual peddle dan piept hij niet.
 
Ik gebruik hem juist voornamelijk in de ochtend, terwijl niemand bij de auto loopt. Enkel vind ik hem te luid in verband met slapende buren. Zachter zetten vind ik ook goed.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
 

steege2

Senior Member
Dan de knop op de achterklep gebruiken dan piept hij niet , maar het is volgens mij niet aan te passen.
 

EdK

Forumguru
Zachter zetten vind ik ook goed.
emoji6.png


Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Kun je dan die tapatalk melding ook uit zetten ? :pardon:
 

KodiaqS2

Senior Member
heeft iemand inmiddels al wat meer ervaring met de ios app? Volgens de website van OBDEleven zelf kan je er nog niet mee longcoden.. Dan blijf je dus veroordeeld tot de credits gebruiken etc. Dat zou voor mij reden zijn om nog even af te wachten..
 

MaxN

Donateur
De dongles voor de iOS app zijn nog niet verzonden. Die worden in augustus verstuurd als het goed is. Na wat vertraging.
 

KodiaqS2

Senior Member
Ah, ik zie ze idd op de website ook staan op niet leverbaar.. Ben benieuwd naar de ios uitvoering..
 

MaxN

Donateur
Uitgesteld voor onbepaalde tijd!! :arghh:
Wordt nog langer afwachten dus.
De vraag is alleen, of dit een maand kan zijn of een half jaar?
Aangezien ze het probleem weten.

Dear Customer,

We are sorry to inform that the Next Generation OBDeleven device can not be delivered to you.

Unfortunately, manufacturer did not meet our high standards - after internal and external testing, hardware hasn’t passed our quality control.

We have localized the issue which we can fix in due time, though we’re not confident enough to set any dates, neither for release nor an update. That is why we are delaying Next Generation OBDeleven device for unlimited time.

As planned, we keep working on iOS software development and will inform you about the latest updates.

We have issued a refund on our end. Refund time will depend on the payment method, the process may take up to two weeks.

We want our device to be as perfect as it can be, before releasing it to the public. So, we will need to face all the challenges in order to achieve that.

Sincerely,
OBDeleven team
 

CDK

Forumguru
M’n geld is zelfs al teruggestort.
Dit is een aardige aderlating voor zo’n bedrijf. Wel netjes en eerlijk opgelost.
 

MaxN

Donateur
Krijg net ook de melding inderdaad dat ik het geld terug heb gekregen.
Wou er ook wel op wachten om eerlijk te zijn, maar wel spijtig idd.
Wie weet komt het dit jaar nog op de markt.
 

KodiaqS2

Senior Member
tja, dit is jammer. ik had toch gehoopt op een iets andere update.. Helemaal niets weten is ook wel erg weinig idd. Mag toch hopen dat het dit jaar nog lukt.. Misschien toch maar een oudere op de kop tikken en een android telefoontje ernaast.
 
Bovenaan Onderaan