Ervaringen met OBDeleven (als alternatief voor VCDS)

Topic in 'VAG-COM' gestart door Superbst, 23-02-2017.

1. Corné de Kluijver

Corné de Kluijver Forumguru

Bakkertje, TurboT en Antera vinden dit leuk.

2. MaxN

MaxN Forumguru Donateur

oco1979 en Corné de Kluijver vinden dit leuk.
  3. TurboT

TurboT Senior Member

@Corné de Kluijver hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  4. Corné de Kluijver

Corné de Kluijver Forumguru

BTW 0 gefactureerd omdat ik in m’n account een bedrijfsnaam / btw nummer ingevuld heb ;)

oco1979 en TurboT vinden dit leuk.
  5. Mill88

Mill88 Senior Member Donateur

Heb de Ultimate ook besteld in pre-order, ben benieuwd :)

Edit: Zie dat ik geluk heb gehad, staat nu op out of stock.

Laatst aangepast: 09-05-2019
    Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  6. Peterson

Peterson Actief lid

Oude android telefoon opgegraven en wat dingen veranderd op m'n 2014 Rapid.
    -Dial staging
    -Auto lock
    -Comfort knipper op 5x

Alarm geluid bij op slot doen werkt helaas niet(bye 10 credits).
    En is het mogelijk(heb vast pro nodig) om de ramen dicht te doen als de sleutel er al uit is?

7. KodiaqS2

KodiaqS2 Senior Member

ik wilde eigenlijk wachten op de IOS versie. Er staat op de website:
    Next generation OBDeleven device allows to understand and customize your vehicle with easy to use application via smartphone or tablet. It fully supports Android software and provides Beta version of iOS, which will only work on new device. With PRO functions under development the first release of iOS software will include these features:

en verderop: * Available on Android devices. iOS PRO version will be ready in Q3

Begrijp ik dan dat Q3 je net de auto kan uitlezen met IOS? Ik vind het pas interessant als je kan coderen..

ertromp vindt dit leuk.
  8. MaxN

MaxN Forumguru Donateur

Nee kan vanaf levering in juni. Alleen is dan nog beta software en nog niet de volledige foutloze variant. Maar ik ga er vanuit dat ze het niet gaan leveren als het niet functioneert.

9. kwillems

kwillems Forumguru Donateur

Ja, maar het gaat erom of het foutloos functioneert. Bij een beta-versie mag je daar nog niet van uit gaan.

10. Antera

Antera Forumguru Donateur

Benieuwd wat er mogelijk gata zijn met coderen van andere merken en dat in een dongle. Dus ook maar een besteld. de licentie die je nu hebt kan je overzetten dus dat scheelt weer

avpy en Corné de Kluijver vinden dit leuk.
  11. xplain

xplain Forumguru

Haha wat ben je veranderd man! Toen ik bij je was haalde je mijn obdeleven dongle nog open en vond je het rommel

avpy en Antera vinden dit leuk.
  12. turboturbo

turboturbo Forumguru

Benieuwd zijn en een apparaat (een eerdere versie) rommel vinden spreken elkaar toch niet tegen @xplain ;)

Laatst aangepast: 14-05-2019
  13. Antera

Is het nog steeds niet alles hoor want heb nog steeds problemen ermee gezien ( krijg regelmatig klanten) maar voor eigen gebruik om eens te testen doe ik het wel eens maar niet op klanten auto's en zo is het leuk om die vorderingen eens te bekijken.

Laatst aangepast: 14-05-2019
    avpy, oco1979 en Corné de Kluijver vinden dit leuk.
  14. oco1979

oco1979 Forumguru

Vind het prijs kwaliteit en wat je er mee kan doen wel scherp van prijs. Gebruik het bijna dagelijks om wagens uit te lezen en bekijk dan eens wat je kan veranderen,bij nieuwere wagens kan je veel wijzigen. Zie wel dat je over het algemeen bij audi meer kan wijzigen toz van vw skoda seat, via apps(niet via zelf coderen he) . Misschien daardoor dat audi wat duurder is :maakmegek:

Voor wie het nog niet heeft opgemerkt,bij Apps kan je kiezen uit Adjustments of Retrofit of Workshop.
    Is hier bij een weetje :D.
    Het evolueert wel :thumbsup:.

15. Antera

Klopt als een bus maar niet alle apps die erop staan werken op de betreffende auto. Daarmee zijn er wel eens wat dingen mis mee gegaan namelijk. Maar voor zijn prijs zeker erg leuk tooltje.

oco1979 vindt dit leuk.
  16. G.P.

G.P. Forumguru Donateur

Dus de oude met pro-pack en 'easy remove' kost €75 en de nieuwe (pro) kost €100. De nieuwe kan, als ik het goed heb begrepen, niet meer dan de oude.

Zijn er ook argumenten vóór de nieuwe?

17. oco1979

oco1979 Forumguru

Zou snellere bluetooth verbinding hebben en spaarzamer met bluetooth, volgens dat ik ergens gelezen heb.

18. turboturbo

turboturbo Forumguru

Als Android gebruiker valt een groot argument vóór weg, nl. compatibiliteit voor apple / iOS...

19. MaxN

MaxN Forumguru Donateur

En nog anderhalf maand wachten door uitstel!!!!

20. turboturbo

turboturbo Forumguru

Met keurige handreikingen moet ik zeggen!

Deel deze pagina