Ervaringen met alle versies van OBDeleven (als alternatief voor VCDS)

JOT

Actief lid
Bij mij zou het gelukt moeten zijn , ik moet straks de baan op en laat weten hoe het gevoel is
Bij mij zou het gelukt moeten zijn , ik moet straks de baan op en laat weten hoe het gevoel is


Yep gelukt , duidelijk voelbaar bij mij. Gaspedaal moet veel minder hard worden ingedrukt om te rijden. Duwen is rijden , dat was nie altijd zo het geval in de Skodasetting
 

haassie

Forumguru
@JOT zie je bij jou ook de merknaam staan in het veld dat je aanpast. Heb je hetzelfde gedaan als in die youtube video? Volgens mij staat hij al in audi (02) maar zie geen tekst
 
Laatst bewerkt:

TurboT

Forumguru
Let op dat de throttle response audi setting ook ingeleerd wordt. Hij reageert nu erg gevoelig, maar dat wordt minder. Als je het weer terug zet naar VW/Skoda setting dan reageert het in beginsel ook gevoelig. Op een gegeven moment reageert hij zoals het hoort. Audi setting reageert sowieso eerder/gevoeliger dan de VW/Skoda setting.

Althans dat kan ik alleen voor DSG zeggen. Handschakel daar heb ik zelf geen ervaring in.
 

BramBam

Forumguru
In vergelijking met mijn Seat Leon vond ik de temperaturen van de stoelverwarming nogal lauwtjes ;). Heb gisteren wat aanpassingen gedaan. Zitgedeelte heb ik standaard gelaten. Temperaturen van het rugdeel heb ik iets opgevoerd.
 

spikehome

Forumguru
eergisteren de ODBe binnen.
Gisteravond gelijk wat zaken aangepast.
bij drl achter ook aan
drl in het menu
geen gordels beep uit
Liters uit de tank in het menu
geluid generator uit (zo nep)
accu lading niveau
 

xplain

Forumguru
Model en optie afhankelijk hè
Odbe werkt alleen bij vag producten

Ja goed dat wist ik uiteraard al. Ik heb ook een obdeleven

De vraag is: kan je de optie van die soundaktor ook inschakelen op modellen die de optie initieel niet hadden? Bv op mijn skoda superb tdi... Of is het hardware die ik mis?
 

MaxN

Donateur
Je hebt er idd een stuk hardware voor nodig. De soundactuator zelf. Zit bij Skoda volgens mij alleen op de RS, maar weet ik niet zeker.
 

JOT

Actief lid
Getracht om de XDS setting van normaal naar hoog te zetten, maar ik heb een security code nodig om de verandering te laten accepteren. Heeft er iemand een idee wat die code is ?
Ik heb enkel een code gevonden van de Octavia maar geen idee of ik deze zo maar kan toepassen voor de kodiaq
 

Rainesh

Forumguru
Getracht om de XDS setting van normaal naar hoog te zetten, maar ik heb een security code nodig om de verandering te laten accepteren. Heeft er iemand een idee wat die code is ?
Ik heb enkel een code gevonden van de Octavia maar geen idee of ik deze zo maar kan toepassen voor de kodiaq
20103

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 
Bovenaan Onderaan