ervaringen met Montageset voor MDI (1Z0 051 592) gevraagd

Is er iemand die ervaring heeft met het achteraf inbouwen van MDI middels de Montageset voor MDI van Skoda?

Ik denk erover om het aan te schaffen (USB en iPod ondersteuning) en op mijn Amundsen te installeren, maar ik heb eigenlijk geen idee of deze montageset naderhand hetzelfde oplevert als wanneer ik 'fabrieks-af' voor MDI zou hebben gekozen. De montageset kost volgens de dealer 300,- dus ik wil wel vantevoren weten of het werkt ;)

En ik ben ook reuze benieuwd naar de moeilijkheid van het installeren ervan.

Het onderdeel staat in de Octavia accesoires brochure op pagina 13.
In andere brochures staat het ook wel.
 

Monteurtje

Forumguru
Ik heb nu 2 keer MDI achteraf ingebouwd. Het is precies hetzelfde als af fabriek. Ik denk dat die van de Octavia in het dashboardkastje komt. Maar dat staat allemaal in de montagehandleiding.
 
Thanks!

Is het erg moeilijk?

Ik ben op zich redelijk handig, maar ik heb nog nooit zoiets gedaan.
Ik heb ook geen idee hoe de achterkant van de Amundsen eruit ziet en hoe groot die MDI module is en hoe/waar het allemaal gemonteerd moet worden enzo..
 

Monteurtje

Forumguru
Als je het setje aangeschaft hebt, dan zit er ook een montagehandleiding bij, zoals ik zei. Die zijn over het algemeen voor een leek ook heel begrijpelijk. En er staan plaatjes. Dus als je dan nog vragen hebt, dan hoor ik of we het wel. De achterkant van de Amundsen is niet zo spannend. Het eninge wat lastig kan zijn, is de kabeltjes van de CAN bus en de + en - uit de stekker van de radio verwijderen. Daar heb je een stukje gereedschap voor nodig.
 
Bovenaan Onderaan