Ervaringen met Milotec ??

EdK

Forumguru
Ik weet dat hier meerdere mensen zijn die al iets hebben aangeschaft via Milotec.
Mijn vraag is dus bij deze of de spullen die zij leveren van goede kwaliteit zijn ?
Tevens de vraag hoe hun levering is na betaling ?
Is deze snel , netjes en komen ze hun afspraken na ?

Wil namelijk wat aanschaffen bij hun maar iets houd me nog tegen en kan niet verklaren wat me tegenhoud !! ( gevoelsmatig )

Hoop dat jullie de tijd willen nemen om je ervaring hier eens neer te zetten
Uiteraard positief als negatief maar wel onderbouwd

Dus niet een antwoordt in de trant van " het is een K#T firma " want hier kan ik en eventueel een ander niets mee !!

Ben in afwachting en uiteraard benieuwd op jullie reactie's

Tallguy

Forumguru
Ben er wel positief over.
Mijn chromen sieruitlaten (dubbele pijpjes) komen er vandaan.
De chromen ' oogjes' die ik op de FAB1 had gezet bij de mistlampen zijn ook van Milotec.
De chromen ringen bij de airco knoppen...ook Milotec.

Spul is makkelijk te bestellen en is er ook vlot. Goed afgeleverd, niet verbogen of beschadigd.

Heb dus 3 positieve ervaringen er mee en...voor de FAB2 van vriendin zal ik zeker weer via hun bestellen.

Boet

Actief lid
Ik heb er via de dealer een bumperplaat vandaan. Geen problemen met materiaal noch levering ondervonden.

Bij een bestelling via Milotec.de kreeg ik de onderstaande reactie van de vertegenwoordiger in Nederland, Carformula. Bedragen en andere details zijn uit het bericht verwijderd.
Over levering en kwaliteit van de spullen heb ik geen klachten. Zie de foto's in mijn profiel http://www.skodaforum.nl/board/album.php?albumid=40. Het bericht spreekt verder voor zichzelf, denk ik. Ik snap je aarzeling; die had ik ook, maar ze is niet nodig, is mij gebleken.

[Citaat:]
Als Milotec importeur voor Nederland ontvingen wij via Duitsland uw
besteling. In Nederland zijn de bedragen van Euro xx en Euro xx excl. BTW
en excl. verzendkosten. Wij kunnen u de artikelen vrachtvrij leveren, het
totaalbedrag wordt dan Euro xx. De levering geschiedt tegen
vooruitbetaling. De levertijd is ca. 2 weken.

Indien u de Milotec delen wilt bestellen a.u.b. per mail bevestigen, wij
zullen u dan de betalingsgegevens doorgeven.

Eventueel kunt u de Milotec accessoires ook bij uw Skoda dealer bestellen.

Met vriendelijke groet,
Peter Notermans
Carformula BV.

[Einde citaat]

Nog een e-mailadres voor de volledigheid p.notermans@carformula.com

hemi24

Forumguru
Voor mijn vorige O2 combi destijds de chromen sierstrip voor de achterklep besteld bij de Skoda dealer. Was zeer kort na bestelling binnen en paste perfect. Was na twee jaar nog even gaaf als het chroom van de O2 grill.

Twee weken geleden weer een besteld voor mijn huidige O2, aangezien de originele versie van Skoda (nog steeds) niet leverbaar was. Wederom snel geleverd en gemonteerd bij de dealer.

Overigens iets meer als de helft van de prijs t.o.v. het origineel Skoda Accessoire en als ik de plaatjes en montagebeschrijving zo Google, ziet het er akelig hetzelfde uit...

Ronbe

Senior Member
Ook ik heb rechtstreeks via de website van Milotec besteld. Je krijft dan antwoord via de importeur van Milotec in Nederland en die handeld vervolgens de zaak goed af. Je kunt de Milotec spullen ook via je dealer bestellen (scheelt verzendkosten) Levertijd ongeveer 2 a 3 weken. Ik heb voor mijn Fabia 1 rvs dorpellijsen en een chromen sierstrip voor de achterklep besteld. Prima van kwaliteit en pasvorm.

Bovenaan Onderaan