Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

Tees

Donateur
Dat is niet toevallig, maar marketing. En geef die mensen eens ongelijk, verzending is ook flink duurder geworden afgelopen jaar...
 

EdK

Forumguru
Niets is gratis !!
Al staat er met grote letters bij GRATIS dan kost het je toch links of rechtsom geld !
Maar goed verzendkosten duurder verbaast me niets, PostNL heeft zijn tarieven onlangs ook al aangepast .....
 
Bezig met mijn bestellijst.. maar MAN... wat is het super mega rete irritant dat items uit je chart verdwijnen als ze er volgens de site te lang in zitten.. er moet haast wel een soort timer op zitten... poahhh.. echt vervelend.. had er van alles in... ga ik naar checkout.. is ineens de helft pleite.. ik weer zoeken naar wat er nou uit was.. terug erin.. zijn de overige items weer verdwenen die er al in zaten.. grrrr....

Beter dus: open alles in tabjes wat je wil hebben.. klaar? dan alles per tab in de chart zetten en dan direct door naar de checkout.. pfff...
 

EdK

Forumguru
Ben je wel ingelogd ?
Heb al drie maanden een set velgen en nog wat in favoriete items staan en staan er nog steeds in ....
Maw probleem wat jij hebt dat hebt ik echt niet hoor...
 

Tees

Donateur
Volgens mij werkt dat met favorites wel goed, maar heb ik ook al eens gedoe gehad met dingen in je mandje. Ben je wel van tevoren ingelogd? Kan ook nog zijn dat het dan beter gaat.
 
Ja ik ben ingelogd en in de favorites blijft alles staan idd.. overigens zijn digen daaruit niet klikbaar.. gaat telkens naar de home page.. heb daar over gemaild.. en ja.. fout in het systeem.. ipv oplossen zeggen ze kopieer de code maar en zoek het handmatig.. jaja.. ipv dat je nou gewoon die bug in de site verhelpt maar ok....

Het gaat erom zodra je dingen in de winkelmand zet met de knop buy.. als je dan rustig rond zit te kijken zoals ik verdwijnen daar zaken uit.. echt heel irritant.. zelfs met mijn oplettendheid mis ik nu bij de betaling 1 item.. maar ok.. dat laat ik dan maar zitten.. zo boeiend was dat niet..
 
Alleen de Ghost Lights van 49,99 zitten er dus nu niet bij.. die waren tijdens het opnieuw toevoegen van een artikel wat er dus uit was gegaan en de tijd om de checkout te doorlopen dus ineens verdwenen.. tja.. maar als ik eerlijk ben; het scheelt wel 50 euro voor een gadget.. dat VRS logo op de grond is wel leuk maar eigenlijk is het geen 50 euro waard..

De bestelling;
EDD10835-2BF1-4399-938E-BE49D8DA1AA8.jpeg
 
Laatst bewerkt:
In de mail staat world wide free shipping...maar dat geldt alleen vanaf €90 of zo. Wil nieuwe automatten maar betaald gewoon 11,99 verzendkosten
 

Tees

Donateur
Staat ook vrij duidelijk op de frontpage van Kopacek...maar ik geef toe dat ik op basis van de mail ook dacht dat er nu voor alle bestellingen gratis verzending zou zijn.
 
Mehh..
Heb een verzendcode ontvangen.. dus dat is vlug.. echter blijken de rode octavia instaplijsten er niet meer te zijn.. niet dat je daar bericht van krijgt.. (nog niet iig).. nee; online in het account staat 4/2 waiting for refund prijs onderdeelnummer… jammer.. nu even kijken voor andere…

ik heb in de vRS dus ook vRS instaplijsten vóór. Achter wil ik ook “iets“… echter bestaan er geen vRS achter instaplijsten.. ik kan ze iig niet vinden voor de O4.. daarbij; van de voorkant laat de lak los van het zwarte gedeelte.. zitten allemaal zilveren krasjes etc doorheen te schijnen.. niet mooi.. maar 2 nieuwe voor vRS lijsten zouden met korting 80 euro zijn, en dan heb ik achter nog niks…

Wellicht dat ik een set sportline neem.. of toch de verlichtte varriant.. maar die is wel aan de prijs met 120 euro in de korting..
 

Rallye

Forumguru
Grappig over die instaplijsten achter. Dat is al sinds ik een RS heb/had zo: de RS komt in tegenstelling tot “normale“ Octavia’s niet met instaplijsten achter. Op de eerste twee normale instaplijsten laten plakken. Bij mijn vorige (O3) RS waren opeens wel RS-instaplijsten verkrijgbaar. Dus die maar laten plaatsen.

Op mijn huidige GTI zaten overigens helemaal geen instaplijsten. Nu wel, maar speciale GTI-lijsten zijn er niet (tenzij iets van Ali wellicht).
 

eriktv

Forumguru
Dat was op de O1RS ook al zo. Volledig terecht, RS is voor de rijder, niet voor de achterpassagiers! ‘t Is verdorie geen taxi.. ;)
 
Nou… sportline instaplijsten besteld.. setje voor de voor en achterkant.. bij kopacek zijn van alleen de achterkant ook de lijsten los te koop, maar het prijsverschil is klein.. maar nu zag ik dat de RS instaplijsten grijs zijn.. die van mij zijn zwart, en dat zwarte laat los.. ik begin te twijfelen of de vorige eigenaar wellicht die dingen zwart gemaakt heeft.. geen idee.. moet ook flink graven in mn geheugen want bij elkaar staat de auto volgens mij al langer bij de garage dan bij mij voor de deur… zaterdag haal ik hem op (als t goed is) en dan nog maar eens kijken…

nu waren die lijsten met de korting onder de 90 euro dus kwam er weer port bij.. pff.. heel even weer die ghost lights overwogen.. toch maar niet.. ik denk.. er moet wat goedkoops bij.. uiteindelijk dat afvalbakje er maar in de bestelling gezet.. niet te vinden in de o4 categorie.. maar wel bij de O3.. maar even google zoeken liet mij zien dat ze allemaal het zelfde zijn..
 
Even nog specifiek over een evaring moment:

als iets niet leverbaar is krijg je dus geen email, iig ik niet, en ze passen de order aan en storten je geld terug (dat moet nog gebeuren..) en dat zie je pas als je inlogt en je bestelling belijkt... best slecht... ipv dat ze nou even berichten, dan had ik gewoon kunnen zeggen dat ze even die andere in de order hadden moeten plaatsen.
 
Vandaag het laatste pakket (tweede) binnengekregen. Alles OK.
nog wel wachten op de terugbetaling van de instaplijsten, dat kon na navraag wel 14 dagen duren.. (geen idee waarom..)
 
Heeft een van jullie ervaring met grotere pakketen ontvangen van Kopacek? Twijfel een beetje over een Bumperlip en sideskirts, Daar waar deze behoorlijk smal en lang zijn en daardoor eerder beschadigen tijdens transport.

Mijn eerste bestelling daar kwam keurig in een grote doos, maar de onderdelen lagen daar gewoon los in.
ben benieuwd naar jullie ervaringen.
 

EdK

Forumguru
Ooit een dakspoiler voor Yeti bij hun besteld en gewoon netjes verpakt en in één stuk aangekomen zonder krassen of deuken....
 
Bovenaan Onderaan