Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

marwin

Forumguru
Nou plezier.... Dacht plak even die metalen bescherm plaat achterin.. Als eerste was het bijgeleverde ontvet/primer doekje compleet uitgedroogd (teken van lang gelegen denk) vervolgens eerst met wasbenzine en toen alcohol het kunstof goed afgenomen en laten drogen. Plaat er op maar ontdekte al snel dat het vooraf aangebrachte dubbelzijdige tape voor geen meter plakt en de helft kwam weer los :(. 2 uur bezig geweest om alle vooraf gemonteerde tape er af te krijgen met behulp van het gehele inhoud van het keuken kastje met chemische oplosmiddelen. Het zat dus wel goed vast op het metaal :cry:. Maar goed, morgen even ergens goeie dubbelzijdig tape kopen en in de herhaling.. Hoe moeilijk kan iets zijn he.. :banghead:
 

Mies75

Forumguru
Heb ook wat kleine dingetjes besteld,mudflaps voor en achter zijde en een inserts voor in de bekerhouder waar de sleutel,telefoon en muntjes in kunnen.

Zag via trustpilot niet heel positieve reacties.
Maar voor 56 euro die ik met paypall heb betaald durf ik het wel aan.

Hoe lang duurt gemiddeld een levering ?
 

Bakboord1

Forumguru
Gisteren iets besteld met betaling per bank. Ik moet dan zelf het geld gaan overmaken begrijp ik maar ik heb geen betaal instructie gehad en ook geen bevestiging van mijn bestelling.

Iemand ervaring hiermee hoe dit werkt bij Kopacek?
 

Sylle

Lid
Vorige week ook iets besteld met betaling via overschrijving. Bij mij zat de bevestiging in de spam folder.
Misschien daar even kijken?
 

BelKodi

Senior Member
Dinsdag voor de eerste keer bestelling gedaan op Kopacek, woensdag mail met bevestiging en verzending, vandaag geleverd. Netjes! :thumbsup:

Zat wel verpakt in doos van Tsjechische luiers maar als het dat maar is :D
 

EdK

Forumguru
Met Paypal betalen gaat bij mij altijd goed bij hun.
Maar staat er niets verder in je account op de website mbt je bestelling ?
 

Bakboord1

Forumguru
Ik heb ze gemaild en kreeg vrij vlot een reactie. Heb het geld overgemaakt dus hopelijk komt er hier binnenkort ook een mooie doos naartoe. De bestelling stond nog wel op de website in mijn account.
Als ik het goed begrijp zijn ze nogal creatief met dozen dus je zou bijna een topic verwachten met in welke doos verstuurd Kopacek deze keer.

Op een paar originele matten scheelt het zomaar 30 euro met Nederlandse prijzen. Dat is wel de moeite en dan kon er ook nog een lakstift vanaf. De zuinige Duitser voor me heeft echt alles uit de auto gehaald dat los zat op het bagagenet na. De auto heeft dus nog geen matten en de lakstift die de dealer bij de tweede onderhoudsbeurt op de rekening had gezet is ook uit de auto verdwenen net als beide paraplu's. Gelukkig was de aankoopprijs net zo uitgekleed.
 

Gt-rene

Nieuw lid
Heeft er toevallig iemand al ervaring met de carbon spullen van kopacek?

Ik weet, dat als carbon fiber. Niet een goede uv bestendige coating heeft. Dat het snel verkleurd/vergaat. Hoe zit dat bij hun?
En hoe is de pasvorm?

Misschien dat ik wat dingen voor onze octavia combi uit 2014 wil bestellen.
 

EdK

Forumguru
De pasvorm is in algemeen gewoon goed bij hun.
Vaak zijn het ook gewoon orgineel skoda onderdelen.
Hoe hun carbon look spullen zijn dat kan ik je niet zeggen daar ik dit niet mooi vind in mijn wagen
 

Tees

Donateur
Ik vraag me af of het wel carbon fiber is? De meeste 'carbon' dingen op Kopacek zijn carbon-look, maw: gewoon plastic met een patroontje erop. Echte carbon is tamelijk prijzig (en niet des Skodas ;))
 

EdK

Forumguru
Alles is bij hun C look
Maar bij wie niet ? Seat is t ook allemaal look

Dan moet je de wagens nemen van minimaal 100.000,00 dan zit er wat echt carbon in verwerkt....
 

EdK

Forumguru
Ja je moet ergens met een bedrag beginnen....
Verdiep me er niet zo in, zal me leven lang toch boven me budget liggen...
 
Bovenaan Onderaan