Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

Frup

Forumguru
Ik ontving een mailtje van Kopacek dat ze dit weekend (tot 31 mei) Spring Sale hebben met 20% korting.
Sla je slag!

Dear customers,

we would like to inform you about our 2021 SPRING SALE - 20% discount for all products.

Discount will be automatically applied in the checkout. No coupons needed.

Discount is valid from friday 28/5 00.00 hours till monday 31/5 24.00 hours CET.

you can start shopping here: http://www.kopacek.com

your Kopacek.com team (since 2006)
 

BigCheese

Forumguru
In mijn geval was die 20% korting genoeg om de verzendkosten te dekken. Even een paar kofferbak LED lampjes besteld.
 

ena

Forumguru
Ja maar mijn Hollandse bloed vindt het zo zonde om 7 euro leveringskosten te betalen voor een mini-pakje (enkel een logo bestellen)... :pieker:
 

brepus13

Forumguru
Dan ga je lekker naar de dealer en haal je hem daar op…. :banghead:

ik gok dat bestellen en 7€ verzendkosten betalen nog steeds goedkoper is #omdenken.
 

JeSko

Forumguru
Waarom... ? Je betaalt een peulschil ( 7 euro och god ocharme ) en mensen treden in werking voor jouw pakketje, groot of klein, van inpakkers, verdelers, transporteurs/koeriers, en deze worden allen betaalt van die 7 euro en jij hebt je pakketje vaak binnen de week in de bus. Als je het zelf gaat halen rijd je brandstof op, en verslijt je auto weer wat. :arghh:
 

Flem_nl

Forumguru
In mijn geval was die 20% korting genoeg om de verzendkosten te dekken. Even een paar kofferbak LED lampjes besteld.
Die led kofferbak lampjes van hun zijn echt top! Jaren mee rondgereden. Was net of er een bouwlamp achterin aanging. :D Zeker tov standaard
 

BigCheese

Forumguru
Oh goed om te horen, ik ben benieuwd! Ik vond het nogal een investering in iets wat nogal triviaal lijkt. Maar de korting heeft me over de streep getrokken :D
 

marwin

Forumguru
Kon het ook niet laten met de korting:
Besteld:
  • Octavia III - original Skoda rear fender/bumper dirt/mud protection panels
  • Octavia III - Combi - interior rear cargo trunk protective panel KI-R - RS6 MATT
 

JPs_OC2

Donateur
Zondag besteld, vandaag in huis :jaja:. Lekker rap :D

upload_2021-6-4_14-52-59.png

Alleen die verpakking...?? Tekort aan verpakkingsmateriaal :arghh: of zo?

upload_2021-6-4_14-53-59.png
 

marwin

Forumguru
dat is normaal bij hun, de meest vreemde hergebruikte verpakkingen krijg je.

Als het maar heel aankomt toch!

Dan zal ik vandaag ook wel mijn spulletjes ontvangen :yeah:
 

JPs_OC2

Donateur
Lijkt er wel op :jaja: maar nope :D

Die protection panels heb ik inderdaad vandaag binnen gekregen. Het cargo trunk protective panel heb ik een paar weken geleden al binnen en gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:

Flem_nl

Forumguru
Zit te wachten totdat ze eindelijk wat voor de Enyaq ontwikkelen. Zeker een bumper protection is iets wat erg welkom is!
 
Bovenaan Onderaan