Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

BigCheese

Forumguru
In het weekend besteld betekent meestal de donderdag erna binnen. Dus ik verwacht nu misschien een week max.
 

haassie

Forumguru
Ik heb vrijdag ook iets besteld maar T&T staat nog steeds op Parcel entered GLS IT system....geduld is een schone zaak!
 

eriktv

Forumguru
(Black) Vrijdag besteld, vandaag binnen.
Hier ook. Wat heeft PostNL toch een fijne track & trace, ook bij deze zending via GLS krijg je tig updates, maar niet de meest relevante: wanneer staan ze aan de deur. Alsnog een verrassing dus, ondanks dagelijks checken. Gelukkig werk ik toch thuis :D
 

marwin

Forumguru
Hoppa binnen een week binnen, ik ben blij :dankje:...
 

Bijlagen

  • IMG_20201203_143234.jpg
    IMG_20201203_143234.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 66

haassie

Forumguru
Pakketje staat nog steeds in Tsjechie volgens GLS.....geduld is een schone zaak.....maar geduld hebben duurt altijd zo lang haha....patience is a waste of time....
 

marwin

Forumguru
Hey kak zooi, kan bij mij nooit iets in 1 x heel of goed zijn he..
Kapjes voor de stoel , mis er bij 1 op de hoek verf, en voor 2 stukjes plastic van 20 euro vind ik dat gewoon onacceptabel.
 

Bijlagen

  • IMG_20201203_143854.jpg
    IMG_20201203_143854.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 82
Laatst bewerkt:

marwin

Forumguru
Zo hoort het ook,vind ze duur zat voor een paar simpele plastic kapjes.. mag je toch wel verwachten dat ze strak zijn toch. Heb ze maar mailtje gestuurd.
 
Laatst bewerkt:

eriktv

Forumguru
Toch helaas voor het eerst een slechte ervaring, bij de bestelling op black friday, of vooral de nazorg hierbij. Betreft de LED kentekenplaatverlichting.

In 2016 heb ik deze van Superskoda geplaatst en ik heb er vier jaar probleemloos mee rondgereden. In november ‘20 ging één unit kapot en heb ik nieuwe units besteld. Daar zaten geen weerstanden bij, dus heb de oude aangesloten. Units waren ook identiek met de oude, dus weerstand zal kapot zijn (?). Ik heb nu namelijk onregelmatig (vaak na paar minuten rijden met licht aan) een foutmelding van kapotte verlichting.

Ondertussen heb ik >15 mails gewisseld met Magda en ze blijft beweren dat de weerstanden erbij hadden moeten zitten. Op mijn laatste twee mails met de vraag hoe ik aan nieuwe weerstanden kom heb ik geen reactie meer gekregen. Om er vanaf te zijn heb ik zelfs gezegd dat ik er desnoods voor wil betalen. Jammer.
 

marwin

Forumguru
Advies gebruik gewoon de originele skoda kenteken led en laat je boordcomputer op led zetten. Nooit meer gezeur met weerstanden. Nr:000.052.110 en Orgineel FTW!
 

Tees

Donateur
Of koop bij een electronicazaak voor een paar duppies een weerstandje, met enveloppost erbij blijf je nog onder de euro :-)
 

eriktv

Forumguru
Daar had ik dus een tip over verwacht van Superskoda, na aanschaf van twee lampies voor €40. Of eigenlijk dat ze gewoon leveren wat beloofd wordt. Ben geen elektrotechnicus, maar denk dat ik voor optie Marwin of Tees ga. En voorlopig even niet of minder bestel bij de firma Kopaček.
 

Tees

Donateur
Zeker als je de oude weerstanden nog hebt, lijkt me dat een fluitje van een cent. Even de kleurcode op de weerstand ontcijferen (vind je online), dan weet je welke weerstand je moet hebben.
 

eriktv

Forumguru
Nou, de mails waren dus verloren gegaan omdat ze nu kennelijk ook voor het internationale deel Kopaček heten. Antwoord van Magda: meneer dat kan niet, weerstanden leveren we pas sinds 2019. Ik lieg dus kennelijk (of ben dom).

Advies voor oplossing: ga naar de dealer of een monteur. Losse weerstanden zenden we niet na, dus enige optie is nieuwe units a €40 bestellen. Ben klaar met ze, voorlopig bestel ik niks meer daar. :mad:

(zo, dat lucht op :D)
 

BigCheese

Forumguru
Ding dong! Dienstmededeling: het is weer discount weekend.

akce055.jpg
 
Bovenaan Onderaan