Ervaring met deze schroefset?

HenkHenkHenk

Senior Member
3713FF99-6F82-4383-A385-55D2B3D6937F.jpeg Hi ,

Ik vermoed dat mijn veer best kant voor stuk is.
Ik moet ook nieuwe dempers hebben.


Nu kwam io dit setje tegen:

Iemand ervaring ermee ?


Nieuwe schroefset van Triple-S / APM. Verlaag je auto en stel zelf de gewenste hoogte in met deze verlagingsset. Ziet er een stuk sportiever uit en zorgt voor een strakkere wegligging!

De set wordt geleverd met stelsleutel en 2 jaar volledige garantie!

Verlaging voor: 35-65mm
Verlaging achter: 30-60mm
Maximale aslast voor: 960 kg
Maximale aslast achter: 840 kg
TüV: TSA009VW / GOCA: TSA009VW

Let op:
- Het bereikbare verlagingseffect is minder dan aangegeven bij origineel reeds verlaagde voertuigen.
- De TüV schroefhoogtes moeten worden aangehouden voor behoud van garantie.
- Bij deze set zijn verkorte koppelstangen noodzakelijk, deze zijn los verkrijgbaar!
 

Dafut

Lid
Ik heb geen ervaring met de set, maar ik zie wel dat deze voor een Fabia II is, dus ik denk dat het niet past op een I.
 

HenkHenkHenk

Senior Member
Niet dat ik perse een schroefset wil hoor maar ik wil rondom preventief vervangen.. ik denk dat als ik alles los koop eigenlijk duurder uitkom
 

HenkHenkHenk

Senior Member
thx! ik heb hem een dm gestuurd,lees wel over het algemeen goede ervaringen. Geen KW set natuurlijk maar daar koop ik ze ook niet voor maar puur om een revisie te kunne uitvoeren ( zal kwestie van tijd zijn dat rechts ook stuk gaat nu ) .

Op de site van cargoods lees ik dat er ook andere stangen mee besteld moeten worden maar hier op de forum lees ik weer van niet ?
 

Antera

Donateur
Ik wil hierop best reageren maar dat ga ik niet doen en wel om de reden dat ik niet kapot ben van LOW Budget sets zoals deze. Verwacht zeker geen wonderen voor dit geld wil ik je alleen meegeven.

Advies heb ik wel. Spaar wat langer door en koop bv een AP schroefset dan ga je de goede richting op ;)