Enyaq Coupé (V)RS

Duijzer

Donateur
Dat, @Duijzer hebben ze ook ooit gezegd over diesel RS'en ;).
Eens hoor. En toch, ik ben bij een Eniaq RS wezen kijken, maar toen ik in m’n ouwe dieseltje terugreed was ik blijer met de diesel dan met een nieuwe Eniaq.
Uiteindelijk zal ook ik elektrisch moeten gaan rijden onder de financiële dwang van de overheid. En dan zijn er best goede vervoersmiddelen, maar of het een waardige vervanger is van m’n Rs Tdi vraag ik me af.
 

EdK

Forumguru
Als wij het met zijn allen blijven kopen ondanks dat prijzen omhoog gaan tsja dan nodigt dit alleen maar uit om de prijzen nog meer omhoog te gooien.
Misschien eens collectief niet meer kopen .... :pieker:
 
Hi allemaal. ik heb vorige week mijn derde Skoda besteld. na eerst de SuperB, daarna de KodiaQ, nu de EnyaQ Coupe RS besteld. In vergelijking met de Audi Q4 E-tron is deze vooral in de aankleding en comfort in rijden de keuze geworden. Nu 9 maanden wachten op levering :-)
 

SuperBeeb

Forumguru
Enyaq coupe won onlangs vergelijkingstest in Auto Motor und Sport, van Audi Q4 etron en Polestar. O.a. door betere afwerking :pieker:
 

ertromp

Forumguru
Wel geinig om te lezen al die testen want onlangs verkoos Autoweek de Ford Mustang Mach E boven de Enyaq.
De aandrijflijn en het rijden werd in de Ford als beter ervaren.
De Ford heeft schijfremmen achter en dat zal de doorslag wel gegeven hebben
 
Ik heb Moon White gekozen met de all black wielcovers. Krijg nog een zwart logo op de motorkap, maar die was nog niet binnen.
Eerste ervaring is erg goed. Ik had hiervoor een Kodiaq. Zal vanmiddag even wat foto’s maken
 
Heel fraai. Dit zou mijn andere optie zijn geweest. Lang getwijfeld over deze kleurstelling. Hij komt er goed uit. Veel rijplezier.
 
Bovenaan Onderaan