Zwapp
Forumguru
Rij nu al weer een paar weekjes in mijn Octavia en gisteravond deze aan vcds gehangen en meteen even een volledige scan gedaan, helaas een paar storingkjes...
2 gloeipluggen die soms niet meewerken, achterklepslot welke denk ik even gesmeerd moet worden en een vage storing van het contactslot, verder functioneerd wel alles dus er is nog wel wat werk aan de winkel...
Tevens een aantal aanpassingen gedaan zoals:
- bochtverlichting geactiveerd, gewoon omdat het kan...
- teardropwissen op het achterraam
- rainclosing
Ik mis, in vergelijking met mijn vorige O2, nog wel een aantal dingen.
Zo heb ik in het maxidot geen menu toegang voor de verlichting zoals coming home etc. en kan ik nergens een snelheidswaarschuwing activeren...
Misschien heeft iemand raad?
Het gaat om een O2 prefl uit 2007...
Ik ga zeker en hopelijk nog meer dingen aaanpassen en neuzen wat er allemaal nog meer mogelijk is
2 gloeipluggen die soms niet meewerken, achterklepslot welke denk ik even gesmeerd moet worden en een vage storing van het contactslot, verder functioneerd wel alles dus er is nog wel wat werk aan de winkel...
Tevens een aantal aanpassingen gedaan zoals:
- bochtverlichting geactiveerd, gewoon omdat het kan...
- teardropwissen op het achterraam
- rainclosing
Ik mis, in vergelijking met mijn vorige O2, nog wel een aantal dingen.
Zo heb ik in het maxidot geen menu toegang voor de verlichting zoals coming home etc. en kan ik nergens een snelheidswaarschuwing activeren...
Misschien heeft iemand raad?
Het gaat om een O2 prefl uit 2007...
Ik ga zeker en hopelijk nog meer dingen aaanpassen en neuzen wat er allemaal nog meer mogelijk is