En toen had ik opeens geen Skoda meer....

Nosmo

Actief lid
.... maar een e-Golf:D

Terwijl ik eigenlijk een Seat Mii besteld had. Gisteren opgehaald, ik was het lange wachten op de Seat zat en er was ondertussen een hele mooie aanbieding van "voorraad" e-golfjes waardoor de totale lease prijs incl subsidie lager was dan van de Mii. Dus na 5 jaar Skoda nu mijn allereerste Golf.

IMG_20200823_115249.jpg

IMG_20200823_115210.jpg

Ik blijf wel op het forum lurken, want er staat ook nog een Kodiaq op de oprit (van mevr N).
 

EdK

Forumguru
Denk dat ze erggg graag van die E golf afwillen voor de nieuwe Elektrische golf op de markt komt, want tsja dan raken ze ze zeker niet kwijt
 

Nosmo

Actief lid
Ze hebben er juist meer van gemaakt omdat de ID3 niet op tijd klaar was. Er komt geen elektrische Golf-8.
 

Cordoba

Forumguru
Gefeliciteerd met de Golf. Wat ik me nu afvraag, de Golf is natuurlijk wel een slag groter/zwaarder dan de Mii, maar hoe zit het nu met de actieradius van de Golf ten opzichte van de Mii?
 

Nosmo

Actief lid
De actieradius is ongeveer 220 km, wel iets kleiner dan de Mii. De golf heeft wel een warmtepomp voor de verwarming (en koeling) dus 's winters zou hij efficiënter moeten zijn dan de Mii. Voor mij is dat voldoende want mijn woon/werk afstand is 40km en als het nodig is kan ik ook op m'n werk laden.

Voor de grotere afstanden zullen we de Kodiaq moeten gebruiken, maar dat is ook geen straf;).
 

BigCheese

Forumguru
Mooie wagen, ik zou zelf wel een beetje nerveus worden van die actieradius maar deze auto lijkt me tien keer beter dan die ID3. De kinderziektes zijn er inmiddels wel uit bij de Golf.
 
Bovenaan Onderaan