En nog een moderator erbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exciter

Administrator
Zojuist is lid Constant benoemd tot moderator.
Ik wens hem veel plezier met deze vrijwillige functie, ben blij met zijn komst in ons team.

Groetjes,

Exciter
 

EdK

Forumguru
@ Falcon: Je leest weer lekker negetief..... bij een werkgever heb je ook een proeftijd om je waar te maken !
En als lid van een forum kun je veel goede bijdrage's leveren, maar dat wil niet zeggen dat je een goede en objectieve en soms door de vingers kijkende MOD kunt wezen !
Of klinkt dit in jouw oren ook weer negatief ?? :koffie::smirk:
 

EdK

Forumguru
@ Falcon: ik heb verder niets toe te voegen maar mijne staat ook open volgens de instellingen
 

Falcon

Donateur
Lol.. ben benieuwt wanneer Constant zijn eigen topic komt sluiten :D. Mijn excuses alvast in iedergeval Constant :)
 

Tallguy

Forumguru
Edk bedoelde het goed maar ja...het is soms het nadeel dat de intonatie niet goed kan verwoorden. Misschien had een smiley geholpen. Volgende keer beter. Laten we dat verder maar rusten...het gaat om Constant.

Kerel...welkom bij de club! Ik denk zelf dat we nu qua aantal mods en het aantal leden mooi op sterkte zijn en dat we met z'n allen de boel prima kunnen laten draaien voor alle leden en onszelf natuurlijk :winkie:
 

Octavia_II

Actief lid
Constant, gefeliciteerd en succes! (Zul je wel nodig hebben vanwege bepaalde niet nader te noemen forumleden :winkie:)

Groet,

Charlie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan