En alweer bingo...

piair1982

Forumguru
vandaag op het werk kom ik even langs mijn fabia.

tref ik dit aan..
20130318_122310.jpg
20130318_122319.jpg

kansloze onbekende dader schopt deuk in mijn linker achterscherm..:shocked:

Dennis Nijholt

Forumguru
zucht zo nutteloos dit...Zo'n inderdaad kansloze hufter die dit doet. En die kansloze zit waarschijnlijk wel te janken als ze zijn eigendom vernielen. Bah..

Cordoba

Forumguru
Balen Pierre. Maar waarop baseer je dat de deuk is 'geschopt'? Zo te zien een sterke plooi bij de bovenkant van het achterlicht, ik kan me niet voorstellen dat dit mogelijk is met trappen, daar moet je (denk ik) teveel kracht voor uitoefenen.

djmshell

Senior Member
tjee pierre... das al het zooveelste gevalletje compleet zinloos vandalisme bij je faab...

balen kerel.

succes weer met de afhandeling

Noord26

Forumguru
Je kunt zonder al te veel duwen een deuk in een auto forceren. Trappen is geen eens nodig. Duw maar eens per ongeluk hard op je motorkap..

Hangen er toevallig geen camera's bij je werk? Veelal zijn die locaties voorzien van die installaties, omdat die juist in weekenden en nachtelijke uren geliefd zijn bij het dievengilde. En overdag zouden ze hieraan dan zo maar iets op gepikt kunnen hebben.

Hetzer

Forumguru
Niet te geloven !!!! en ook nog op klaarlichte dag ?
Mooie buurt daar, is het dezelfde locatie als de eerste keer ?

Chatslet

Forumguru
He getver, eerst je spiegel en nu dit. Ze moeten je wel weer hebben. Is het dan zo erg in de buurt waar je woont?

CDK

Forumguru
nou ja zeg! ongelooflijk #¥#% zeg!
wie doet nu toch zoiets???
hopelijk dekt je verzekering het, zonder dat je eigen risico er aan gaat....

greetz Corné

Canon-Eye

Forumguru
Vervelend!
Kan ook een knietje geweest zijn - of zelfs een uit balans geraakte fietser (heb ik ooit gehad).
In het laatste geval mag je hopen dat hij/zij er tenminste een flinke hoofdpijn aan overgehouden heeft... al koop je daar niks voor.

RefleCs

Forumguru
Bah je ziet ook gewoon de voetafdruk staan..... wat een lol.... :( niet iemand boos gemaakt op de weg toevallig? Hoe dan ook blijft het een zinloze en zielige (re)actie.....

Blackokkie2

Forumguru
Kansloze figuren die dit doen, door dit soort dingen pleit ik weer voor lijfstraffen. De dader hiervan gewoon een teen amputeren, zonder verdoving. Bij herhaling gaat de hele voet eraf.

Bovenaan Onderaan