Elektrische achterklep probleem Octavia combi 3

Lungoraymundo

Nieuw lid
Goedenavond allemaal,

Sinds 2 maanden heb ik een Octavia combi RS met veel plezier in bezit. Ik heb alleen een probleem met de elektrische achterklep. Regelmatige stopt de achterklep bij openen nadat hij een klein stukje is open gegaan, na een paar keer opnieuw openen gaat hij dan wel helemaal open. De gasveren heb ik al vervangen maar het probleem blijft. Nu heb ik opYT ook gezien dat het mogelijk het slot van de achterklep zou kunnen zijn waardoor het probleem ontstaat. Iemand hier ervaring mee en eventueel tips hoe het vervangen van het slot gaat?

dank !
 

Antera

Donateur
Het slot is ook nog wel eens een oorzaak van dit probleem. Vervangen is los schroeven en nieuwe plaatsen ;)
 

boer Marcel

Nieuw lid
...Sinds 2 maanden heb ik een Octavia combi RS met veel plezier in bezit. Ik heb alleen een probleem met de elektrische achterklep. ......

ik heb dit probleem ook, auto ook sinds 2,5 maand in mijn bezit, probleem doet mij vaak toe als ik hem open met de afstandbediening, het probleem is ook niet altijd, soms gaat die goed open en de volgende keer maar een klein stukje wat Lungoraymundo ook zegt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan