Elektrische aansluitingen zekeringenkast los?

watchme

Nieuw lid
Onlangs is bij meerdere nieuwe Superbs ontdekt dat sommige elektrische aansluitingen van de zekeringenkast los kunnen raken, ondanks de gebruikte borgmoeren. Mogelijk zijn deze vanuit de fabriek al niet vast genoeg aangedraaid. Dit kan uiteraard levensgevaarlijk zijn m.n. bij kortsluiting waardoor alles onderweg uitvalt incl. de stuurbekrachtiging! Je zal maar op de Brennerpas zitten of zo... Pon had dus eigenlijk m.i. al op z'n minst een mailing de deur uit moeten doen.

Het devies: even (laten) controleren dacht ik zo...
 

Bijlagen

  • Zekeringen2.jpg
    Zekeringen2.jpg
    94,5 KB · Weergaven: 75
  • Zekeringen1.jpg
    Zekeringen1.jpg
    93,6 KB · Weergaven: 50
Goede tip!

Zeker omdat ik straks met mijn SII na aflevering praktisch direct naar Croatia rij.

Hoop voor je dat je ook terug naar Nederland komt met je nieuwe S2 ... zelf de ervaring dat iemand daar mijn auto wel heel erg mooi vond :disc: ... dus hoop dat je daar in een afgesloten garage kan parkeren :) ... wens je in ieder geval een veilig en uiterst relaxte trip ... kan je na je trip gelijk een rij-impressie posten ... LOL

Zal over 2 weken ook bij mijn dealer navragen hoe het met de zekeringskast is als ik mijn S2 eindelijk ga ophalen.
 
Bovenaan Onderaan