Elektrisch verstelbare stoel ambition

Ik heb gisteren een proefrit gemaakt in een Superb in de style uitvoering. De stoelen waren elektrisch verstelbare en de zijdelingse steun was best aardig (het zijn wel duidelijk geen sportstoelen). Nu wil ik een Superb ambition uitvoering bestellen maar twijfel aan de stoelen bij deze uitvoering, vooral wat betreft zijdelingse steun. Ik overweeg dan ook de optie 'elektrisch verstelbare stoelen'. Weet iemand of dit de elektrische versie van de ambition stoelen betreft of dat het een ander type stoel is?

yves1966

Forumguru
Normaal dezelfde stoel maar elektrisch verstelbaar met 3 geheugens. Moet zeggen, ik heb ze nu in mijn SC2 ambition en heb ze gelukkig terug in mijn nieuwe SC3, want ze zijn zalig. En dit gezegd zijnde van iemand met reeds jaren een zwakke rug.

Dan kunnen wij elkaar de hand geven voor wat betreft de zwakke rug ;) Maar als de stoelen hetzelfde zijn als de ambition stoelen dan heeft de elektrische versie (ondanks uiteraard het gemak) voor mij weinig toegevoegde waarde aangezien ik voornamelijk de bestuurder ben. Wel goed om te horen dat de stoelen bevallen.

yves1966

Forumguru
Maar wel handig als er iemand van de garage voor onderhoud heeft ingezeten ofzo, sleutel in en alles staat terug goed, spiegels ook.

Dat is zeker erg handig en als ik nog een aardig budget over had zou ik deze optie zeker kiezen. Maar in mijn geval zal ik dan toch liever gaan voor overige opties. Bedankt voor de feedback.

Michel

Forumguru
Houdt wel in het achterhoofd dat de stoelen die elektrisch verstelbaar zijn, meer instellingsmogelijkheden hebben, zoals het kantelen van de zitting. Bij mechanische verstelling zit dit er niet op, evenals in hoogte verstelbare lendensteunen.

Bakkertje

Forumguru
Je was me voor @Michel afgelopen week een leen auto gehad met minder verstel mogelijkheden en o o o wat ben ik stiekem toch wel erg blij met m'n verstelbare stoelen.

Bakkertje

Forumguru
@raskel Persoonlijk kan ik niet fatsoenlijk zitten in de standaard stoelen. Maar dat geldt niet alleen voor de O3, dat heb ik ook in een A4, Superb enz. Het kunnen kantelen van de zitting is voor mij echt een must, dat staat ook bovenaan mijn eisen lijstje.

Brightstar1981

Forumguru
Auto's en techniek heb ik altijd al veel interesse in gehad.
Maar bij de geheugenfunctie van de stoelen snap ik echt niet.
Ik heb het dan over de style.
Hoe werkt dit ?
2 sleutels? 1 voor mij en de 2de voor mijn partner ??
Hoe weten die stoelen welke bestuurder in de auto stapt ?
Mss een domme vraag maar écht geen gedacht van.:bloos::cry:

Goeie ontwikkeling, maar stel dat.....

Ik op vakantie ga naar buitenland, dan vind ik het prettig om een reservesleutel mee te nemen, in dit geval dus de 2e sleutel met codering van mijn partner. Dus we gaan beide de auto in, ik met de originele in mijn zak en zij de tweede sleutel in haar tas. Welke setting gaat de auto nu overnemen..... of moeten we voor de zekerheid de batterij uit de tweede sleutel halen met. Alle gevolgen van dien...?
Nog niemand dit thema aan de hand gehad?

Ik heb zelf de style besteld maar het basis thema blijft hetzelfde

Gr leon

Joske

Forumguru
Blijft hetzelfde toch.. Moet je nog steeds ontgrendelen :pardon:

Mss wel wat dichter gaan staan dan je vrouw ;)

Sorry, onduidelijkheid van mij uit. Ik heb het nu over kessy.
Dus vraag ik me af hoe bovenstaande situatie uitpakt, kan erg lastig zijn kan ik me voorstellen

Bovenaan Onderaan