Elegance Business Line = Elegance + ???

MichielOctavia

Actief lid
Oeps, dubbele posting....

Als onderdeel van de voorpret van de nieuwe O2 die ik besteld heb zit ik mij bijna dagelijks te verlekkeren aan de folders, het instructieboekje van en de informatie die beschikbaar is op internet over de Octavia.

Ik lijk wel een klein kind in een snoepwinkel.....:winkie: (al is het niet alleen maar leuk, want als ik de verhalen over diefstal van de Columbus of zelfs complete auto's lees dan word ik niet vrolijk...).

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een uitputtende lijst van alles wat er op een Elegance Businessline zou moeten zitten en werken. Zo'n lijst kan ik helaas niet vinden. Weet iemand of die bestaat?

Is het nou zo dat de EBL een uitvoering is die alles heeft wat de Elegance standaard heeft plus een aantal extra zaken? Of is een EBL niet de volledige standaard Elegance uitvoering?

Een specifieke vraag over de EBL:
Het Vision pakket bestaat uit Xenon verlichting met AFS, verwarmde ruitensproeiers, mistlampen met corner functie, dubbele zonneklep en koplamp sproeiers (dat laatste is natuurlijk standaard bij Xenon).

Heeft de EBL nu het complete Vision pakket of alleen de Xenon verlichting met koplampsproeiers?

tha a

Senior Member
zit geen vision pakket op. Alleen Xenon (geen dubbele zonneklep, geen corner functie op mistlamp(deze is wel aan te zetten via VAG COM))

Falcon

Donateur
Met ^^

Trouwens je kunt het Sport Pakket niet combineren met het Executive Pakket.. weet je dat alvast ;)

En ook handig om te weten. Op de website van Skoda staat dit nog niet vermeld, maar de 1.4TSI valt tegenwoordig ook in de 20% bijtelling.

Bovenaan Onderaan