Electrische stoel geheugen instellen (set, 123)

Nou de Skoda Octavia 1.0 TSI is binnen! Ben er blij mee :)

4LUqZPw.jpg

Cf8cKu2.jpg



Maar één vraagje, er zitten elektrische verstelbare stoelen in (bestuurderskant) die je kunt programmeren (Set en dan 1,2,3)

Alleen ik krijg het níet voor elkaar. De één zegt je moet de set knop vasthouden en dan 1,2 of 3 indrukken. De ander zegt je moet Set indrukken en dan 1,2 of 3 vasthouden en dan hoor je een geluidje als het gelukt is.

Nu heb ik wat gezocht op internet en het kan zijn dat het geheugen van de stoel weer geactiveerd moet worden (oid) , maar in het Engels kom ik er zo niet uit hoe het nou precies moet. Lees iets met stoel vooruit, achteruit zetten en dan staat hij aan, maar dat lukt mij niet.

Iemand een idee?
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
- Contact aan
- alles afstellen
- set kort indrukken
- 1, 2 of 3 inhouden tot je de bong hoort
- contact af
- sleutel uit contact
- binnen 10 seconden op ontgrendelen duwen.

Normaal is het dan klaar.

Credits aan @TooTall .
 
Ik zal het eens proberen, maar ik kreeg zelf geen piepje als ik set indrukte en 1 2 of 3 ingedrukt hield. Maar ik zal het nog eens proberen op jouw manier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Monteurtje

Forumguru
Wat kunnen is dat je de stoel misschien in de uiterste stand naar achteren hebt staan. Die stand kan niet opgeslagen worden. Dan moet stoel klein stukje naar voren.
Zelfde geldt voor rugleuning. Als die iets te schuin naar achter staat.
 
@Monteurtje

Heb het wel eens geprobeerd om helemaal naar voren of achteren te doen, maar in onze zithouding kun je nog een heel stuk naar achteren.
@JeSko

Heb het geprobeerd, maar krijg geen signaal na het inhouden van 1 2 of 3.

Als ik trouwens in het menu kijk bij stoelen staat er geen vinkje bij "sleutel nogiets". Kan dat het probleem zijn? Ik moet nog een tweede sleutel krijgen volgende week van de dealer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

hemi24

Forumguru
Misschien ook gelijk vragen of ze ook gelijk een instructieboekje kunnen bijleveren..?

;)

Een auto overhandigd krijgen met één sleutel vind ik al curieus, maar als jouw auto de optie “personalisatie” heeft zou ik sleutel nr. 3 ook willen ontvangen als ik jou was...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien ook gelijk vragen of ze ook gelijk een instructieboekje kunnen bijleveren..?

;)

Een auto overhandigd krijgen met één sleutel vind ik al curieus, maar als jouw auto de optie “personalisatie” heeft zou ik sleutel nr. 3 ook willen ontvangen als ik jou was...

Dat zit er bij, maar als dat niet werkt dan moet ik het vragen :)

En ik wist er van die tweede sleutel, ze hadden hem alleen niet op tijd binnen... iedereen kan een sleutel kwijtraken dat is geen probleem.
 

EdK

Forumguru
Maar heb je afleveringskosten betaald over deze wagen ??
Zo ja, laat die dealer je het eens goed uitleggen en dan met hem erbij meteen je eigen sleutel meteen inleren met je stoelstanden...
Je hebt uiteindelijk betaald met die afleveringskosten voor een stuk uitleg !! En dat hebben ze blijkbaar niet goed genoeg gedaan ....:pieker::koffie:
 
Bovenaan Onderaan