Electrische ramen werken niet meer

alain11

Nieuw lid
Dit met de sleutel heb ik geprobeerd helaas zonder resultaat .Mijn centrale deurvergrendeling doet het uitstekend.
 
Ik denk dat je hetzelfde zal moeten doen als wat ik heb moeten doen en dat is de motor jammer genoeg vervangen. Ik had hetzelfde probleem als wat jij hebt ook met een roomster. Ik kreeg de ramen ook niet meer naar beneden en als ze dan eens gingen dan was ze terug toe doen nog een groter probleem ! Al schokkend en meehelpend gingen ze dan wel weer dicht. Wagen naar de dealer gedaan en daar hebben ze de comfortmodule geswitcht en gezien dat dit niet het probleem was, dus de oude er weer in en een nieuwe motor voor het raam linksvoor besteld en het werkt weer als nieuw ! Roomster is van 2007 een van de eerste en dit is eigenlijk het eerste dure stuk wat eraan was !
 

e.huisinga

Nieuw lid
had ik ook , heb een nieuwe schakelaar besteld bij boelm autostyling , kosten 31 euro , info @boelm.nl
groetjes E.Huisinga
 

alain11

Nieuw lid
Eindelijk hersteld mijn ramen kunnen terug open en dicht.De comfortmodule was het niet ,maar de kosten aan uurloon waren hetzelfde als de nieuwe module te laten zitten.( dus heb ik nu een comfortmodule in de kast liggen)De ramen hebben nooit geschokt gewoon niet meer werken.Nu er een nieuw raammotortje inzit is alles na bijna 3 maanden opgelost.De off.dealer heeft wel een geste gedaan en niet alle werkuren aangerekend .Het totaalplaatje heeft mij toch nog 442 euro gekost.
Bedankt voor jullie reacties.
(die off.dealer ziet mij nooit meer terug)
 

Antera

Donateur
Dat had ik eerder ook al aangegeven. Deze stuurt namelijk de boel aan en niet de comfortmodule. maar blij om te horen dat dit opgelost is
 

jwbosman

Nieuw lid
Thanks @Antera. Ik haalde dat er niet helemaal uit. Aparte is dat bij mij beide ramen niet werken. Kan het dan aan 1 motor liggen of moet ik gelijk 2 nieuwe nemen? En is er een plek waar ik de motoren online kan bestellen?
 
Bovenaan Onderaan