Eindelijk...

mlaven

Lid
Yes!!!

2x 'eindelijk':

1. Eindelijk mag ik berichtjes posten op dit forum :laugh:

2. Eindelijk mag ik een nieuwe lease auto uitzoeken en het wordt een Skoda Octavia Combi Elegance Business Line, 1.2 TSI Handbak. Extra's: donkere ramen achter, stoelverwarming, MDI, Bluetooth.
Hij gaat deze week besteld worden!

Na een half uur proefrijden was ik verkocht!!

En nu begint het lange wachten.... Rijd nu nog in een Corsa, je kunt dus misschien wel voorstellen hoeveel ik verlang naar een nieuwe 'echte' auto!!

Slepen jullie mij door deze 'vervelende' tijd?

Groetjes,

Marcel

mlaven

Lid
Ik zie nu dat dit deel van het forum bedoeld is voor technische zaken .e.d.
Misschien dat een moderator mijn bericht kan verplaatsen naar "Impressies / Mijn auto". Daar hoort dit bericht beter thuis denk ik...

mlaven

Lid
Het is officieel! Vanmiddag het nieuwe leasecontract getekend en morgen gaat de mail richting de leasema.

And now..... we wait!

Wat zijn de levertijd-ervaringen van de laatste tijd met de auto die ik besteld heb?

Haha, ik begrijp wat je bedoelt! Ik rijd nu in een prius (niet verder vertellen hoor) en kan ook niet wachten tot mijn Skoda komt!!! Succes en veel plezier!

BMJK

Nieuw lid
Onze levertijd werd aanzienlijk ingekort. Aanvankelijk hadden we de auto kunnen verwachten op 20 januari (eind oktober besteld). Echter, het leer moest nog genaaid worden dus nu wordt het aanstaande donderdag de 27e. Bij de bestelling werd een schatting van levering gemaakt in week 8. Dus heel wat later dan nu het geval is. En dat vind ik HE-LE-MAAAAALLLL niet vervelend :-). We wachten nog maar een paar werkdaagjes op de Superb Combi...

mlaven

Lid
Luitjes! Het is zover!!

Mijn nieuwe skoda, details zie eerste bericht, staat sinds eergisteren bij de dealer!!!!!! Bijna 6 weken eerder dan eerder werd aangegeven!!! Heeft in totaal zo'n 8 weken geduurd!! Nu nog even wachten op het rij-klaar maken en het kenteken en dan is deze meneer de trotse berijder van een nieuwe Octavia! :super:

Ik had ook even snel een foto gemaakt bij de dealer. Het is niet een hele mooie scherpe foto, maar toch.....
263159273.jpg

Wesley

Banned
Mooie auto! Ik heb ook een combi 1.2 maar een dsg besteld. Week 10 besteld en er word gezegt dat die mogelijk in week 25 pas klaar is. Ik heb voor een witte gekozen naar veel te hebben getwijfeld maar wel met 17" velgen, sunset, multi stuur! Op een elegance versie. Ik twijfel nog of ik zwarte of zilveren dakreling moet doen.

mlaven

Lid
Even bijkomen van het laatste nieuws...

Deze week zou ik mijn nieuwe Octavia krijgen, tot ik gisteren te horen kreeg dat de leasemaatschappij geen goedkeuring geeft tot uitleveren. Het huidige lease-contract loopt nog tot begin juni. Voor die tijd krijgt de dealer geen goedkeuring om de auto te leveren.

Aaaaaaaargh!!!! Nog twee maanden wachten!! #$%$@#%$#!@%@#$

jemo

Lid
hahaha, moet er wel ff om lachen. Sorry, da's best lullig...
Wordt je eerst lekker gemaakt dat ie er 6 weken eerder is, kun je vervolgens maarliefst 2 maanden langer wachten!!! Vind het normale wachten al lang duren, maar dit moet helemaal moeilijk zijn... Ik leef met je mee...

mlaven

Lid
Beste mensen,
Na lang, lang en nog eens lang moeten wachten duurt het nu nog maar anderhalf uur en dan mag ik eindelijk gaan rijden in mijn nieuwe O2!!

Eindelijk............................................................................................

Klaasje

Forumguru
en hoe rijdt ie ??

waarom heb je eigenlijk niet gewoon de af fabriek bluetooth erbij maar de moBridge ?
Ik heb gewoon alles af fabriek en dat werkt allemaal prima

mooie kleur die Storm Blue ;)

mlaven

Lid
In één woord: GENIETEN !

Die mobridge had de leasema. erbij gedaan. Had ik gelijk even mijn android toestel getest bij de dealer en alles werkte naar behoren. Telefoonboek (incl. meerdere nummers per persoon), recent calls, alles werkt. Ook de weergave op MFD / Columbus werkt perfect.

En die kleur ziet echt chique uit! Zeker in combinatie met die zilver dakreling/l.m velgen en sunset.

Klaasje

Forumguru
inderdaad. Je hebt bijna zelfde uitvoering als ik
Ik heb er alleen nog de uitlaat en strip op achterklep bij plus verchroomde handgrepen en grill

Let wel op als je een externe HD op de MDI aansluit, deze USB 2.0 moet zijn
Ik had er 1 met USB3.0 en USB2.0 voorbereid voor 3.0 die het beiden niet deden.
USB2.0 werkt perfect

Gaat sneller dan alles maar naar de interne HD kopieren

mlaven

Lid
Die verchroomde strips in de grill wil ik misschien ook wel... Zijn die ergens los te koop? En wat kost zoiets?

En vwb die MDI: ik heb de verloopkabel naar USB nog niet. De dealer had ze niet op voorraad, maar hij zou mij die nog opsturen (gratis!).

En die 1.2 motor is echt verassend snel!! Je kunt hem toch behoorlijk op zijn staart trappen!!

Klaasje

Forumguru
die strips heb ik bij superskoda besteld. maar heb ik van dealer kado gekregen :-)
rekening naar dealer en bij dealer af laten geven

Bovenaan Onderaan