Eindelijk weer Skoda

Fanman

Lid
Na dik tien jaar leasebakken te hebben gereden, ben ik overgestapt naar de overheid als werkgever, welke geen leasebak verstrekt. Geen probleem, dan koop ik privé wel wat.
Vooringenomen diverse auto's bekeken, en neigde toch naar Skoda. Van 2012 t/m 2015 een Octavia gereden, en dat beviel extreem goed.
De Octavia was voor privé wat te groot, dus op zoek naar een Fabia station.
De keuze was reuze als je de Fabia 2 zocht, maar de 3 was een drama. Diverse auto's gezien, echter was er altijd wel een reden waarom het toch niet tot verkoop werd over gegaan. (kilometers, onderhoud historie, zweten op de aggregaten etc etc)

Tot afgelopen donderdag. In het noordwesten van het land stond een mooie Skoda Combi 1.2 TSI 90PK FIRST EDITION AMBITION uit halverwege 2015 met maar 14k op de klok.
Wezen kijken, en na enige onderhandelingen er uitgekomen, en de wagen gekocht.
Over twee weken kan ik hem ophalen, gezien het portier aan de bestuurderszijde overgespoten gaat worden. (winkelwagen deukje precies in de vouw).
Krijg er naast zomerbanden op originele velg ook een set winderbanden bij op licht metalen velg (te zien op foto)

Hopelijk gaat deze Skoda net zo goed bevallen als de laatste Skoda die ik gehad heb.

db3e139c-c913-4eb1-b947-8d7d5a1c0b1a.jpg

CDK

Forumguru
Gefeliciteerd met je kersverse aanwinst en veel plezierige kilometers toegewenst!

Bovenaan Onderaan